Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

RSS
Ліцей №15 » Гімназія (5-9 класи) » Професійні спільноти
  • Оціни:

Вчителі англійськї мови пройшли навчальний курс “Teaching and Learning in Difficult Times”  у рамках глобальної програми Британської Ради “Language for Resilience “

Переглядів: 182
  • Оціни:

Тема дослідження: Використання сучасних освітніх технологій на уроках природничо-математичного циклу для підвищення результативності та якості навчальної роботи.

Положення про творчу групу




Переглядів: 2 967
  • Оціни:

План роботи

Методичного об’єднання вчителів іноземної мови

2018-2019 н.р

2019-2020 н.р.

2020-2021 н.р.



 

Переглядів: 703
  • Оціни:

 

Переглядів: 1 053
  • Оціни:

План роботи шкільного методичного об'єднання

вчителів початкових класів 2019-2020 н.р.

        

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Засідання 1


Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти


Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора,

ми вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій


1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік.              

                                                                                                                 Голова МО Симчук В. П.
2. Актуальний діалог.
Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи.
Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.

                                                                              Заступник директора з НВР Кривошей Н. В.

 
3. Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення:
Державний стандарт початкової освіти;
Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми;

                                                                              Заступник директора з НВР Кривошей Н. В.
Інтеграція та інтегроване навчання;                                                                         Козяр-Бакіна Н.О. 
Планування тематичного навчання;                                                                           Красовська В. М.
Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.                                  Філіпчук Ж. І.


4. Актуальний інструктаж.
Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2019-2020 навчальному році;
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.

                                                                             Заступник директора з НВР Кривошей Н. В.
5. Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.

                                                                             Заступник директора з НВР Кривошей Н. В.


6. Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.
Практична робота. Складання портрета сучасного педагога.                                        Всі члени МО
Психологічна служба «Моя професія – вчитель». Засоби профілактики та подолання
професійного вигорання педагогів.                                         Практичний психолог Царенко А.Й.
7. Обговорення і коригування річного плану роботи школи на 2019-2020 н.р.
8. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2019—2020 н.р.                                                                            Голова МО Симчук В. П.

 

               Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1) знати основні положення Концепції «нова українська школа», затвердженої Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016р. №988;
2) ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017р. №1021 «Про організаційні питання запровадження концепції Нової української школи у ЗНЗ I ступеня»;
3) ознайомитися з Законом України «Про освіту». Прийнятого Верховною Радою України 05.09.2017р., підписаного Президентом України 25.09.2017р.;
4) ознайомитися з Листом МОН України №1/9-554 від 13.10.2017р. «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»;
5) ознайомитися з Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №87;
6) опрацювати наказ МОН України від 20.04.2018р. №407 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти I ступеня» (стосується 2-4 класів);
7) опрацювати наказ МОН України від 21.03.2018р. №268 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» (стосується 1 класів);
8) опрацювати посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» під заг.ред.Бабік Н.М. – К.:ТОВ «Видавничий дім «Плеяди». 2017р.;
9) ознайомитися з наказом МОН України №137 від 13.02.2018р. «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи»;
10) опрацювати наказ МОН України № 283 від 23.03.2018р. «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»;
11) опрацювати Лист МОН України від 03.07.2018р. №1/9-415 « Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2019-2020н.р.»;
12) опрацювати Інструкцію щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015р.№412, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 27.04.2015 за № 472/26917 та методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу дя 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист Міністерства освіти і науки України від 21.09.2015 №2/2-14-1907-15 та лист МОН від 22.05.2018 №1/9-332);
13) взяти до уваги Інформаційне повідомлення Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 05.03.2018р. «Перелік навчальних програм. Варіативний складник. Початкова школа»;
14) взяти до уваги наказ МОН України №948 від 05.08.2016р. «Про затвердження змін до навчальних програм 1-4 класів ЗНЗ» (стосується 2-4 класів);
15) опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи». Затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016р. (стосується 2-4 класів);
16) опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016р. №1009 «Орієнтовані вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
17) ознайомитися з Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 21.05.2018р. №2.2-1255 «Формувальне оцінювання учнів 1 класу» та Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 18.05.2018р. №2.2-1250 «Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу»;
18) ознайомитися з публікаціями на порталі «Нова українська школа»:
- Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів
- Оцінювання по-новому: як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні
19) взяти до уваги Лист МОН України від 15.09.2015р. «Щодо дистанційної форми навчання в ЗНЗ»;
20) опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України №641 від 16.06.2015р.
21) опрацювати додаток до наказу МОН України №641 від 16.06.2015р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;
22) взяти до уваги постанову Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» зі змінами згідно Постанови Кабінету Міністрів України №588 від 09.08.2017р.;
23) взяти до уваги Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти від 05.02.2018р. №2.5-281 «Роз’яснення щодо тривалості уроку в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента учителя»;
24) взяти до уваги матеріали статей про інклюзивну освіту на сайтах «Освіторія. Медіа», «НУШ», «На Урок»;
25) опанувати новітні практики, технології, методики, спираючись на знання набуті у ході дистанційного навчання на сайті студії онлайн-освіти EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах;
26) спланувати навчально-виховну роботу 1-4 класів на рік, взявши до уваги тематичний підхід до організації навчання;
27) спланувати та взяти участь у Тижні початкової школи;

 

 Засідання 2


Тема.  Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь


                                                                                                               Якщо знання – це новий капітал,

                                                                                                                то інновації – нова валюта.
                                                                                                                                                  Кевін Келлі

      1. Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

                                                                                                                                          Бойко К. С.


      2. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

                                                                                                                                       Симчук В. П.


      3. Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
- технологія «кластера» на уроках літературного читання;

                                                                                                                                  Балашова В. П.
- квестова технологія у навчанні мови і літератури;

- сторітелінг;

                                                                                                                        Смачна Павлюк К. Г.
- метод проектів на уроках літературного читання;

                                                                                                                                          Трач Л. П.
- технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення)

                                                                                                                                    Яворина Т. В.


       4. Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

                                                                                                                           Вчителі 3-х класів

 

       5. Роль асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання

                                                                                                            Асистент вчителя Ткачук К. І.

  

6. Особливості індивідуального підходу до дітей з недорозвиненим фонематичним слухом

                                                                                                    Вчитель-логопед Кримська О. І.

 

 

 

 

               Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1) взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:
2) опрацювати статтю «Інтегровані уроки: від теорії до практики»;
3) розробити та провести Тиждень української мови та писемності в початкових класах;
4) організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіаді «На урок», творчих конкурсах юних мовознавців;
5) підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі.

 

 Засідання 3


Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи.
Математична освітня галузь.


                                                                                                  Якщо ти хочеш зміну в майбутньому –
                                                                                                               стань цією зміною в сьогоденні
                                                                                                                                            Магатма Ганді

1. Міні-тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів

                                                                                                                                     Томашевська Г. М.


2. Збереження психологічного здоров’я  вчителя  і учня з особливими потребами в шкільному середовищі

                                                                                                              Соціальний педагог Вегера А. А.

 

3. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики

                                                                                                                                                   Багрій Н. І.


4. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
- кейс-технологія;
- «перевернуте навчання»;
                                                                                                                                            Лопатюк О. В.


- технологія квестів;
- технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно)

                                                                                                                                         Лук’янчук Н. Ю.


5. Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики

                                                                                                                                        Галузинська І. О.


6. Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності

                                                                                                                                               Дунець О. М.


7. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України

                                                                                                                                      Козяр-Бакіна Н. О


8. Групові методи роботи на уроках у початковій школі.

                                                                                                                                        Красовська В. М.


9. Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO. Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»

                                                                                                                                             Філіпчук Ж. І.

                         Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1) ознайомитися добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти у навчальний процес;
2) взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі-це круто»;
3) ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом- гра для розвитку критичного мислення»;
4) ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання;
5) переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2017» в номінації «Початкова освіта»;
6) підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
7) взаємовідвідування та аналіз уроків членами метооб’єднання

 

 

Засідання 4


      Тема. Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової
освіти. Природнича освітня галузь.


                                                              Немає прагнення більш природного ніж прагнення до знань      
                                                                                                                                           М. де Монтель


1. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів

                                                                                                                                        Лук’янчук Н. Ю.


2. Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми

                                                                                                                                                   Багрій Н.І.


3. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства

                                                                                                                                        Галузинська І. О.


4.Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.

                                                                                                                                            Лопатюк О. В.


5. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства:
- активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;
- прийом фішбоун;

                                                                                                                                               Дунець О. М.
- прийом «Кубик Блума»;
- використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.

                                                                                                                                     Томашевська Г. М.


6. Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості

                                                                                                          Вихователь ГПД Сернецька З. М.
 
7. Актуальний діалог. Партнерські взаємини вчителя з корекційними педагогами

                                                                                                                                              Всі члени МО

 
8 .Актуальний коментар. ДПА-2020

                                                                                                                           Голова МО Симчук В. П.

 

 

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

1) опрацювати літературу з проблеми формування екологічних умінь молодших школярів:
- Пустовіт Г.П. Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1-9 класів у позашкільних навчальних закладах. – Луганськ: Альма-матер, 2004
- Вербицький В.В. Проведення екологічних експериментів, походів, польових практик. – К.:СМП «Аверс», 2003
- Жаркова І. Технологія формування у молодших школярів природничих знань дієво-практичного характеру. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2001
2) опрацювати літературу з питання розвитку критичного мислення молодших школярів:
- Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням критичного мислення /упор.Г.О.Ярош, Н.М.Седова. – Х.:Вид.гр.»Основа», 2005
- Вукіна Н.В.. ДементієвськаН.Л., Сузієнко І.М. Критичне мислення: як цього навчити. –Х., 2007
- Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. – К.:Академвидав., 2004
- Досяк І.М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій в початкових класах. – Вид.гр.»Основа». 2007
- Матоніна Р.Д.иРозвиток критичного мислення учнів початкових класів. – Х.:Вид.гр.»Основа», 2013
3)опрацювати наказ МОН України від 30.12.2014р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні документи щодо проведення ДПА учнів у 2020р;
4)учителям 4 класів розробити завдання на державну підсумкову атестацію;
5)опрацювати наказ МОН України від 14.07.2015р. №762 «Порядок переведення учнів (вихованців) ЗНЗ до наступного класу» та нормативні документи щодо закінчення 2019-2020н.р.

 

 Засідання 5


Тема. Підсумок роботи методичного об’днання за рік


                                                            авіщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною,

                                                  в найвищому розумінні цього слова,  як праця, в яку віриш і любиш
                                                                                                                                         Олександр Білаш


1. Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік


2. Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів ШМО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати ,подяки, грамоти та портфоліо учнів).


3. Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів. творчих груп, тижні педмайстерності


4. Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra. Вебінарах. Інтернет-марафонах


5. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах


6. Педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя»

                                                                                                     Практичний психолог Царенко А. Й.

 

 

Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою з урахуванням організації навчально- виховного процесу, особливостей складу учнів початкових класів:

   «Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів шляхом використання системи особистісно-орієнтованого навчання з метою всебічного розвитку учнів та формування їх базових компетенцій»

Засідання I

Серпень

Форма проведення: Методичний консульпункт

Проблемна мета:  Особливості організації навчально-виховного процесу

Мета. Вивчити основні нормативні документи , що регламентують функціонування початкової школи. Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2017-2018 навчальний рік та затвердити план роботи на 2017-2018 навчальний рік. Проаналізувати навчальні програми, календарне планування

 

№ з\п

 

Зміст

 

Відповідальні

1.

Особливості організації навчально – виховного процесу в початкових класах у 2018 – 2019 навчальному році

Кривошей Н. В.

Заступник директора з навч.-вих. роботи поч. кл.

2.

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових  класів за 2017 – 2018 навчальний рік.

Симчук В. П.

Керівник МО

3.

Обговорення та затвердження плану роботи  шкільного методичного об’єднання на 2018 – 2019 н. р.

Симчук В. П.

Керівник МО

4.

Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально – виховного процесу, ведення класної документації, організації у 1-х класах Нової Української Школи

Кривошей Н. В.

Заступник директора з навч.-вих. роботи поч. кл

5.

Про організацію інклюзивного навчання в початковій школі

Усі члени МО

6.

Затвердження календарного  планування вчителів початкових класів на 2018-2019 н. р.

Усі члени МО

7.

Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем

Усі члени МО

8.

Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу

Усі члени МО

9.

Про варіативну складову навчального плану для  1-4 класів

Усі члени МО

10.

Рекомендації до проведення Першого уроку-2016.

Усі члени МО

11.

 

 

 

 

Практична робота.

  • Створити папку, яка міститиме інструктивно –нормативні документи, методичні рекомендації МОН України та департаменту освіти щодо організації навально–виховного процесу в початковій школі у 2018–2019 навчальному році.
  • Опрацювати літературу щодо проведення інтегрованих уроків в початковій школі.                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

Засідання II

Жовтень - Листопад

Форма роботи:    За круглим столом

Тема:   Результативний урок: завдання, форми, методи,   прийоми роботи. Розвиток мислення молодших школярів.

Адаптація першокласників  до шкільного колективу

Мета:   Активізувати питання про використання інноваційних  технологій на уроках у початкових класах. Створити умови для  успішної адаптації першокласників до шкільного  колективу;     удосконалювати знання про творчий підхід щодо розвитку мислення молодших школярів. Спланувати роботу вчителів для проведення тижня   початкової ланки.

№ з\п

 

Зміст

 

Відповідальні

1.

Обговорення нового базового Закону «Про освіту»

Кривошей Н. В.

Заст. директора з навч.-вих. роботи

2.

Нова Українська школа. Аналіз ключових компетентностей для життя.

Кривошей Н. В.

Заст. директора з навч.-вих. роботи

3.

 

Розвиток мислення молодших школярів як необхідна вимога сьогодення.

Багрій Н.І.

вчитель 4 Б класу

3.1 Уроки розвитку критичного мислення в початкових класах.

Лук’янчук Н. Ю

вчитель 4 В класу

3.2.Шляхи розвитку в учнів креативного мислення.

Трач Л. П.

вчитель 2 Б класу

3.3.Завдання для розвитку логічного мислення молодших школярів.

Бойко К. С.

вчитель 2 А класу

3.4. Розвиток образного мислення учнів на уроках в початкових класах.

 

Балашова В. П.

вчитель 2 В класу

4.

Розвиток мислення молодших школярів під час самопідготовки на Групі продовженого дня

Ткачук К. І.

Вихователь ГПД

5.

Про участь учнів 3- 4 класів у Міжнародному конкурсі знавців української мови імені П. Яцика.

Учителі 3-4 кл.

6.

«Адаптація першокласників до шкільного колективу». Результати моніторингу                                                                 

Красовська В. М.

Філіпчук Ж. І.

Яворина Т. В.

6.

Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів». Розробка методичних рекомендацій «Психологічні поради. Як зробити урок ефективним».           

 

Усі члени МО

7.

Презентація конспектів інтегрованих уроків з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

 

Усі члени МО

 

 

Завдання членам методоб'єднання:

  • взаємовідвідувати уроки колег з метою обміну досвідом;
  • вивчати досвід роботи вчителів школи по вихованню підростаючого покоління;
  • підготуватися до дискусії на тему: «Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра».

 

 

Засідання III

Січень

 

Форма роботи:  Методичні посиденьки

Тема.  Нова українська школа: стратегії розвитку. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя

Мета.    Обговорити деталі Концепції « Нової української школи». Розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в навчально – виховному процесі. Представити наочний матеріал, хвилинки відпочинку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення

 

 

№ з\п

 

Зміст

 

Відповідальні

1.

  Обговорення Концепції « Нової української школи.»

Філіпчук Ж. І.

Вчитель 1В кл.

2.

«Ранкові зустрічі» як спосіб соціалізації учнів.

 

Яворина Т. В.

вчитель 1 А класу

3.

Проведення інтегрованих уроків в початкових класах

Красовська В. М.

вчитель 1 Б класу

4.

Форми і методи соціалізації першокласників в умовах Групи продовженого дня

Смачна Павлюк К. Г.

вихователь ГПД

5.

Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках

Симчук В. П.

вчитель 3 Б класу

6.

«Динамічні паузи як один із ефективних  методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра та попередження втоми».                                                                 

Дунець О. М.

Вчитель 2 В класу

7.

Тренінг для педагогів «Професійна мобільність педагога або чому треба вчитися і змінюватися все життя?»

Царенко А. Й.

Практичний психолог

8.

Знайомство з новинками методичної літератури.

Гуменна О. І.

Бібліотекар

 

Завдання членам методоб’єднання:

  • вивчати досвід роботи вчителів інклюзивних класів
  • опрацювати літературу щодо формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів.

 

 

 

 

 

Засідання IV

Березень

Форма роботи: обмін досвідом

 

Тема.   Інклюзивна освіта в початковій школі. Формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів.

 

Мета.    Розширити знання педагогів про роль інклюзивної освіти в початковій школі, про формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів; вивчати особливості мовленнєвих порушень учнів

 

№ з\п

 

Зміст

 

Відповідальні

1.

Інклюзивна освіта в початковій школі: разом крок за кроком. Рекомендації з досвіду роботи

Лопатюк О. В.

вчитель 4 Г класу

2.

Гуманізація освітнього простору в початковій школі. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами

Галузинська І. О.

вчитель 3 А класу

3.

Формування читацької компетентності молодших школярів. Складання «Кластеру»

 

Симчук В. П.

вчитель 3 Б класу

4.

Застосування методики «Сторітелінг» на уроках української мови.

Лук’янчук Н. Ю.

читель 4 В класу

5.

Вивлення та розпізнавання  дислексії у молодших школярів                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Кримська О. І.

вчитель-логопед

6.

Психологія  пледагогічного   спілкування. Як  допомогти дитині  у   навчанні                                                                                                                             

Вегера А.А.

Соціальний педагог

7.

Обмін педагогічними знахідками з досвіду роботи  «Я роблю це так….» 

Усі члени МО

8.

Творчі звіти вчителів, які атестуються

Вчителі, що атестуються

 

 

Завдання членам методоб’єднання:

  • підготувати зразки підсумкових контрольних робіт на оперативну нараду;
  • опрацювати методичну літературу на тему «Диференціація на сучасному уроці».
  • Керівнику  МО підготувати проект плану роботи МО на 2019-2020 н.р.

Зібрати всю нормативно-правову базу по вивчених матеріалах і підготуватись до виступу на наступному засіданні.

 

 

 

 

 

 

 

Засідання V

Травень

Форма роботи: Методичний марафон

 

ТемаПідсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових

          класів за 2018 – 2019 навчальний рік та складання перспективного 

          плану на наступний рік.

Мета.   Підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів

             початкових  класів за 2018 – 2019 навчальний рік, заслухати звіти

             вчителів про підсумки роботи над проблемною темою,

             скласти перспективний план роботи МО на наступний навчальний рік

 

№ з\п

 

Зміст

 

Відповідальні

1.

 Підведення  підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2018 – 2019 навчальний рік

 

Симчук В. П.

Керівник МО

2.

 Підсумки роботи над проблемною темою                                                                  

Усі члени МО

3.

Складання перспективного плану роботи  методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018 – 2019 н. рік

 

Усі члени МО

4.

 Звіти членів МО по темах самоосвіти

Усі члени МО

5.

Аналіз стану навчальних досягнень учнів 4-х класів. Моніторинг освітньої  діяльності 

 

Вчителі 4-х класів

6.

 Аналіз результатів анкетування учнів 4-А класу щодо готовності  до навчання у середній  ланці                                                                               

                                                                                                      

Царенко А.Й.

Практичний психолог

 

 

Завдання членам МО:   

  • Поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим  матеріалом,
  •  працювати під лозунгом «Кабінет – творча   лабораторія вчителя»

 

 

 

 

 

Переглядів: 36 493
  • Оціни:
Переглядів: 4 410