Сьогодні понеділок, ДЕНЬ ЕМОЦІЙ.
Радісним, емоційним, позитивним став цей день.
Педагоги разом з дітьми вчились активізувати емоційний досвід, пояснювати поняття «почуття» та «емоції», розповідати про силу моральних почуттів, розвивати вміння усвідомлено виявляти свої емоції та почуття, навички емоційного самоконтролю, вибудовувати доброзичливі взаємовідносини з оточуючими, висловлювати судження щодо культури почуттів.
В фоє школи організовано зони, де діти та вчителі мали змогу поділитися своїми емоціями та почуттями відповідаючи на питання «Сьогодні ТИ ЯК ?»
День видався досить насиченим заходами та позитивними емоціями, учні та вчителі були дуже активними та позитивними.
Сьогодні стартував тиждень початкової школи в ліцеї №15.
Цьогоріч обрали актуальну тему «В гармонії з собою»
Впродовж тижня підвищуємо рівень обізнаності про психічне здоров'я; знайомимо учасників освітнього процесу зі способами подолання негативних емоцій; представляємо альтернативні способи проведення динамічних пауз під час навчального процесу; формуємо навички саморегуляції, релаксації; позитивний образ класного колективу.
Строки та адреса електронної пошти
для подання педагогічними працівниками документів
(у разі подання в електронній формі)
Положення про атестацію педагогічних працівників (2022р.)
Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2023/2024 навчальний рік
Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат) - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.
Форма здобуття освіти |
Організація освітнього середовища |
Перевірка результатів освіти (компетентностей) |
Екстернат
|
Здобувачі освіти навчаються самостійно, використовуючи підручники та інтернет-ресурси. Консультації із розрахунку 15 хв на одного учня з кожного предмету за рік. |
Здобувачі освіти проходять річне оцінювання з усіх предметів інваріантної частини навчального плану згідно складених графіків. |
Екстернат організовується для осіб, які:
Здобуття загальної середньої освіти за екстернатною формою не обмежується віком.
Навчання екстернів регламентовано ПОЛОЖЕННЯМ про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
1.Заяву про зарахування на екстернат може особисто подати неповнолітня особа, яка виїхала із неконтрольованої території або з населеного пункту на лінії зіткнення в супроводі родичів або будь-яких інших повнолітніх осіб, які не є її законними представниками.
2.Особи, які проживають на неконтрольованій території або території населених пунктів на лінії зіткнення, можуть подати скановану копію заяви будь-якими засобами зв’язку (факсом, електронною поштою тощо).
Особи, зазначені у підпунктах 2, 6 пункту 1 розділу ІІ Положення, зазначають у заяві навчальні предмети, з яких необхідно пройти річне оцінювання та/або атестацію екстерном.
Для проведення оцінювання наказом керівника закладу освіти створюється комісія, затверджується її склад (голова та члени комісії), а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів. Протокол оцінювання рівня навчальних досягнень складається за формою згідно з додатком 2 ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти(далі - протокол оцінювання).
Індивідуальний навчальний план у такому разі розробляється на основі освітньої програми закладу освіти.
За результатами оцінювання виставляється річна оцінка з кожного предмета.