Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

    Висновок та рекомендації щодо вдосконалення діяльності закладу

    ПРОГРАМИ ДЛЯ БАТЬКІВ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ КОНТРОЛЮВАТИ ПРОВЕДЕННЯ ЧАСУ ДИТИНИ В ІНТЕРНЕТІ 

    Безумовно, постійно лізти в особистісний простір дитини не найкраща ідея. Але як тільки підліток починає користуватися інтернетом, необхідно проконтролювати, скільки часу він проводить у віртуальному світі, які сайти відвідує, з ким спілкується. Чи немає чого підозрілого? Поспостерігати за школярем слід і тоді, коли відбуваються явні зміни в його поведінці: не властиву йому замкнутість, агресивність, заляканість, надмірну обережність. На жаль, не всі діти на всі 100% довіряють батькам. Не всі своєчасно діляться з ними своїми проблемами, тому відтягують висвітлення проблеми на «потім».

    Візьміть собі в помічники програми, які можна встановити на домашній комп'ютер:
    «Adult Blocker» не програма, а розширення в браузері «Google Chrome». Цей плагін допомагає заблокувати сайти потенційно небезпечного змісту: сайти порнографічної спрямованості, форуми, сайти, які реагують на «блок-слова». До «блок-слів» можуть належати: «зброя», «самогубство», «вбивство», «наркотики» і т.п. Від небезпечного контенту ваша дитина застрахована!
    «Child Web Guardian Pro» ця програма виконує той самий набір функцій, що і попередня, але тут є ще одна корисна функція ‒ контроль часу. Батьки можуть встановити ліміт, наприклад, 2 години на день. Після чого комп'ютер вимкнеться. Можна обирати різні варіанти стандартного графіка, який пропонується програмою, а можна встановити вручну.
    «Kids Control 1.6» у цій програмі об'єднані функції обмеження перебування в інтернеті за часом, а також блокування сайтів із забороненим контентом. Примітним в «Kids Control 1.6» є те, що можна контролювати гаджети дітей. Наприклад, встановлювати контроль на планшет або смартфон.
    «Кібер Мама» програма для встановлення графіку роботи за комп'ютером. Дисципліна фундамент усвідомленості. Якщо у дитини є чіткий графік життя, в якому вона навчається, розвивається, приділяє час спорту та хобі, то навряд чи вона буде занадто довго сидіти в інтернеті. За допомогою програми «Кібер Мама» ви зможете встановити графік роботи за комп'ютером, і підліток буде витрачати певну кількість часу в мережі для підготовки до навчання.


    Інтернет це, безумовно, чудовий винахід суспільства, адже дозволяє людям зробити життя комфортнішим, надаючи можливості для постійного розвитку, особистісного зростання, освіти. Але головне дозовано і вибірково споживати інформацію.


    БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ: 10 ПРАВИЛ ТА ПОРАД БАТЬКАМ 



     

    З 8 лютого 2021 року по 12 лютого 2021 року у ліцеї проходив інженерний тиждень. Цікаві завдання, неймовірні емоції та позитивні враження. Це було просто СУПЕР!

RSS
Ліцей №15 » Форми здобуття освіти
  • Оціни:

Сімейна (домашня) форма здобуття освіти - це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками для здобуття формальної (дошкільної, повної загальної середньої) та/або неформальної освіти. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів освіти несуть батьки. Оцінювання результатів навчання та присудження освітніх кваліфікацій здійснюються відповідно до законодавства.

 

Переглядів: 35
  • Оціни:

 

Педагогічний патронаж - це спосіб організації освітнього процесу педагогічними працівниками, що передбачає забезпечення ними засвоєння освітньої програми здобувачем освіти, який за психофізичним станом або з інших причин, визначених законодавством, зокрема з метою забезпечення доступності здобуття освіти, потребує такої форми.

Переглядів: 29
  • Оціни:

 

Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат) - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.

    Форма здобуття освіти

   Організація освітнього середовища

  Перевірка результатів освіти (компетентностей)

Екстернат

 

Здобувачі освіти навчаються самостійно, використовуючи підручники та інтернет-ресурси. Консультації із розрахунку 15 хв на одного учня з кожного предмету за рік.

 Здобувачі освіти проходять річне оцінювання з усіх предметів інваріантної частини навчального плану згідно складених графіків.

Екстернат організовується для осіб, які:

  1. із поважних причин (стан здоров’я, проживання (перебування) за кордоном (для громадян України), на неконтрольованій території або на території населених пунктів на лінії зіткнення, надзвичайні ситуації природного або техногенного характеру, збройний конфлікт тощо) не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти або не можуть пройти річне оцінювання;
  2. не завершили здобуття загальної середньої освіти в закладі освіти та/або не мають результатів річного оцінювання з окремих навчальних предметів та/або атестації;
  3. є громадянами України, які здобували або здобувають загальну середню освіту за кордоном;
  4. є іноземцями, особами без громадянства, які постійно проживають чи тимчасово перебувають в Україні, у тому числі біженцями, особами, яким надано тимчасовий чи додатковий захист в Україні, та особами, які звернулися із заявою про визнання біженцем або про надання додаткового чи тимчасового захисту, особами, які утримуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства;
  5. прискорено опанували зміст навчальних предметів одного або декількох класів (рівнів повної загальної середньої освіти);
  6. самостійно опанували зміст окремих навчальних предметів;
  7. бажають самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів;
  8. засуджені до довічного позбавлення волі.

Здобуття загальної середньої освіти за екстернатною формою не обмежується віком.

Алгоритм дій щодо зарахування на екстернат та проходження навчального процесу

Навчання екстернів регламентовано ПОЛОЖЕННЯМ про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
1.Заяву про зарахування на екстернат може особисто подати неповнолітня особа, яка виїхала із неконтрольованої території або з населеного пункту на лінії зіткнення в супроводі родичів або будь-яких інших повнолітніх осіб, які не є її законними представниками.

2.Особи, які проживають на неконтрольованій території або території населених пунктів на лінії зіткнення, можуть подати скановану копію заяви будь-якими засобами зв’язку (факсом, електронною поштою тощо).

Особи, зазначені у підпунктах 2, 6 пункту 1 розділу ІІ Положення, зазначають у заяві навчальні предмети, з яких необхідно пройти річне оцінювання та/або атестацію екстерном.

  1. Зарахування особи, яка не має документів (копій документів), що підтверджують наявність попередньо здобутого рівня освіти чи результатів оцінювання та/або атестації, здійснюється після оцінювання її рівня навчальних досягнень. Оцінювання проводить заклад освіти, в якому організовується екстернат на підставі заяви (за формою згідно з додатком 1 до Положення) особи, яка подавала заяву про зарахування (переведення) на екстернат.

Для проведення оцінювання наказом керівника закладу освіти створюється комісія, затверджується її склад (голова та члени комісії), а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів. Протокол оцінювання рівня навчальних досягнень складається за формою згідно з додатком 2 ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти(далі - протокол оцінювання).

  1. Для осіб, зазначених у підпункті 7 пункту 1 ІІ розділу, екстернат організовується в поєднанні з денною або іншою інституційною формою здобуття освіти (без зарахування на екстернат) на підставі особистої заяви одного з батьків чи повнолітнього здобувача освіти за формою згідно з додатком 3 до цього Положення.

Індивідуальний навчальний план у такому разі розробляється на основі освітньої програми закладу освіти.

  1. Оцінювання навчальних досягнень екстернів (крім тих, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти) за відповідний клас (річне оцінювання) або за рівень повної загальної середньої освіти проводиться з усіх предметів інваріантної частини чи базових, вибірково-обов’язкових предметів відповідно до навчального плану освітньої програми, обраної для засвоєння здобувачем освіти.

За результатами оцінювання виставляється річна оцінка з кожного предмета.

Переглядів: 35
  • Оціни:

Заочна форма здобуття освіти – це інституційна форма, яка  будується на семестрово-заліковому принципі організації освітнього процесу. Це спосіб організації навчання здобувачів освіти шляхом поєднання очної форми здобуття освіти під час короткочасних сесій і самостійного оволодіння освітньою програмою у проміжку між ними. Основним для неї є проведення лекційно-консультативних занять та індивідуальних консультацій, семінарських занять і заліків, самостійна робота здобувачів освіти.

 В 2020 – 2021 н.р. в ліцеї функціонує 3 класи із заочною формою здобуття освіти  -  11Г, 12Б та 12В. 

    Форма здобуття освіти

   Організація освітнього середовища

  Перевірка результатів освіти (компетентностей)

Заочна форма здобуття освіти – це  поєднання очної форми здобуття  освіти і самостійного оволодіння освітньою програмою .

ІІІ зміна: заняття з 16.05-20.05.

Здобувачі освіти можуть відвідувати уроки –консультації, які відбуваються згідно складеного розкладу, можуть навчатись самостійно, використовуючи підручники, інтернет-ресурси, консультації вчителя.

 За необхідністю, здобувачі освіти звертаються до вчителів за консультаціями. Два рази на рік проводяться залікові тижні.

Навчальні плани заочних класів реалізовуються в режимі 4-денного навчального тижня.

Переглядів: 32
  • Оціни:

Вечірня форма здобуття освіти  відноситься до   інституційної форми здобуття освіти і є  способом організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі. Здобуття освіти за вечірньою формою організовують  незалежно від місця проживання та верхньої межі віку здобувачів освіти.

В 2020-2021 навчальному році в ліцеї функціонує 4 класи  за вечірньою формою здобуття освіти (9Г, 10В, 11В, 12А)

    Форма здобуття освіти

   Організація освітнього середовища

  Перевірка результатів освіти (компетентностей)

Вечірня форма здобуття освіти   - очна форма здобуття освіти

 І зміна: заняття з 8.00 -12.25;

ІІ зміна: заняття з 12.35-17. 00.

Заняття проходять згідно розкладу, в який включено години інваріантної та варіативної складової. Здобуття освіти  може частково проходити за технологіями  дистанційного навчання.

 Компетентності здобувачів освіти  перевіряються протягом освітнього процесу за допомогою проведення контрольних, практичних, лабораторних та інших видів робіт

Навчальні плани вечірніх класів реалізовуються в режимі 5-денного навчального тижня.

 

Переглядів: 32
  • Оціни:

Денна форма здобуття освіти  відноситься до   інституційної форми здобуття освіти і є  способом організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі. Це основна форма здобуття повної загальної середньої освіти відповідного рівня.

 В ліцеї в 2020-2021 навчальному році за денною формою навчаються здобувачі освіти 32 класи. Навчальні плани класів за денною формою  здобуття освіти  реалізовуються в режимі 5-денного навчального тижня.

Переглядів: 31