Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

RSS
Ліцей №15 » Безпечна школа » Заходи щодо запобігання та протидії унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгу/цькування) в закладі освіти

Заходи щодо запобігання та протидії унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгу/цькування) в закладі освіти

  1. Організаційно-інформаційна робота

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

1

Оновлення нормативно-правових документів щодо протидії унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)

Вересень 2025

Адміністрація закладу

2

Розроблення пам’яток для учнів, вчителів, батьків щодо запобігання унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)

Вересень

Практичний психолог, класні керівники

3

Оформлення інформаційного стенду «Зупинимо унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) разом»

Протягом року

ЗДВР, соціальний педагог

4

Розміщення інформації про унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) на сайті школи

Протягом року

Відповідальний за сайт

 

  1. Виховна робота з учнями

Форма і тема заходу

Дата

Клас

Відповідальний

1.     

Бесіда «Добрі слова лікують»

Вересень

1–2

Класні керівники

2.     

Ігрова вправа «Мій настрій – мій вибір»

Вересень

3–4

Класні керівники

3.     

Інтерактивне заняття з відео «Що таке унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) і як його розпізнати»

Вересень

5–6

Практичний психолог

4.     

Тренінг-дискусія «Конфлікт і унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг): у чому різниця?»

Вересень

7–8

Практичний психолог

5.     

Гра «Ми – друзі»

Жовтень

1–2

Класні керівники

6.     

Казкотерапія «Що таке доброзичливість?»

Жовтень

3–4

Практичний психолог

7.     

Тренінг «Як протидіяти насильству»

Жовтень

5–6

Практичний психолог

8.     

Інформаційна бесіда «Унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) у соцмережах: що робити?»

Жовтень

7–8

Соціальний педагог

9.     

Діалог із юристом «Як захистити себе від унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Жовтень

9–11

ЗДВР

10.  

Гра «Я тебе розумію»

Листопад

1–2

Класні керівники

11.  

Тренінг «Емпатія – це важливо»

Листопад

5–6

Практичний психолог

12.  

Обговорення «Толерантність рятує світ»

Листопад

7–8

Класні керівники

13.  

Мозковий штурм «Мова ворожнечі та дискримінація»

Листопад

9–11

Класні керівники

14.  

Практичне заняття «Я маю право на захист»

Грудень

5–6

Практичний психолог

15.  

Створення «карти довіри» «У кого можна попросити допомоги?»

Грудень

7–8

Соціальний педагог

16.  

Аналіз ситуацій «Психологічне насильство – невидима загроза»

Грудень

9–11

Класні керівники

17.  

Конкурс малюнків «Добрі слова в родині»

Січень

1–2

Класні керівники

18.  

Майстерка із виготовлення листівок «Теплі обійми вдома»

Січень

3–4

Класні керівники

19.  

Групове обговорення «Що таке сімейна підтримка?»

Січень

5–6

Практичний психолог

20.  

Інтерактивна вправа «Я маю право сказати “Ні”»

Лютий

3–4

Практичний психолог

21.  

Тренінг «Мої особисті кордони»

Лютий

5–6

Практичний психолог

22.  

Робота в парах «Як поважати межі інших?»

Лютий

7–8

Класні керівники

23.  

Вправа «Конфлікт – це не сварка»

Березень

3–4

Практичний психолог

24.  

Практикум «Я можу вирішити конфлікт»

Березень

5–6

Соцпедагог

25.  

Практичне заняття «Ненасильницьке спілкування – мова сучасної людини»

Березень

9–11

Практичний психолог

26.  

Ігрова бесіда «Усі діти хороші»

Квітень

1–2

Класні керівники

27.  

Розмальовка-гра «Друзі різні – і це добре»

Квітень

3–4

Класні керівники

28.  

Робота в парах «Я та інші: як спілкуватися з повагою»

Квітень

5–6

Практичний психолог

29.  

Плакат «Ми були добрими друзями весь рік»

Травень

1–4

Класні керівники

30.  

Рефлексивна вправа «Що я зробив доброго цього року?»

Травень

5–6

Класні керівники

31.  

Опитування «Я – учасник безпечної школи»

Травень

7–8

Практичний психолог

32.  

Тренінг «Я – частина колективу, вільного від унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Травень

9–11

Практичний психолог

 

  1. Робота з батьками

Захід

Термін виконання

Учасники

Відповідальні

1

Проведення батьківських зборів на тему «Профілактика унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Протягом року

Батьки

Класні керівники

2

Надання психологічних консультацій батькам

За потреби

Батьки

Практичний психолог

3

Поширення інформаційних матеріалів: пам’ятки, буклети.

Протягом року

Батьки

Соціальний педагог

 

  1. Робота з педагогічними працівниками

Захід

Термін виконання

Учасники

Відповідальні

1

Інструктивно-методична нарада «Порядок реагування на випадки унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Серпень

Весь педколектив

Адміністрація

2

Педрада «Психологічні аспекти виявлення та профілактики унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгу)»

Протягом року

Педагоги

Психолог

3

Обговорення на методичних об'єднаннях ситуацій із унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгом)

Протягом року

Педагоги

Керівники МО

 

  1. Взаємодія з органами та службами

Захід

Термін виконання

Учасники

Відповідальні

1

Зустрічі з представниками поліції, служби у справах дітей

Протягом року

Учні 7–11 класів

ЗДВР, психолог

2

Спільна робота з Центром надання безоплатної правової допомоги

За запитом

Учні, батьки

Адміністрація

3

Направлення інформації до відповідних служб у разі виявлення випадків унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгу)

За потреби

Учні, батьки

Адміністрація

Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо: зареєструватися або ввести логін та пароль.

Додавання коментаря

Ім'я:*
E-Mail:
Коментар:
Запитання:
Яке місто є столицею Хмельницької області
Ответ:*