В березні 2005 року наша школа виграла гранд Українського фонду соціальних інвестицій з мікропроектом "Соціальна реабілітація та адаптація дітей з проблемами зору, шляхом організації класів інклюзивного навчання "Вікно у світ", і вже 1 вересня 2005 року в школі відкрито два інклюзивних 1-их класи, в яких навчалось 16 дітей з вадами зору. Тепер в школі працює 9 інклюзивних класів в яких навчається 34 слабозорих учні та 45 учнів з функціональними вадами зору.
Головна мета колективу школи - зробити навчання доступним для всіх дітей, щоб діти які мають проблеми з зором, проживали в сім’ї і мали змогу отримати освіту і адаптуватись в суспільство.
Колектив школи в своїй роботі керується принципами:
- створення єдиної команди всіх працівників, які забезпечують сприятливі умови для навчання дітей з вадами зору;
- підвищення якості послуг шляхом постійного удосконалення навчально-виховного процесу;
- співпраця з батьками у вихованні здорової свідомої особистості;
- співробітництво з громадськими та благодійними організаціями;
В школі створено умови для лікування, навчання та відпочинку дітей з порушеннями зору:
Обладнано кабінет корекції зору.
- В школі працює лікар - офтальмолог та медсестра - ортоптистка
- В другій половині дня діти перебувають в бюджетній групі продовженого дня
- Щоденно з дітьми працює соціальний педагог, логопед та психолог
- Для дітей із складною патологією зору проводяться індивідуальні заняття
- Для дітей з порушенням зору проводяться корекційні заняття:
- Ритміка
- Розвиток мовлення
- Лікувальна фізкультура
- Соціально - побутове орієнтування
- Корекція вад зору
- Наповнюваність інклюзивних класів до 20 учнів.
Основними складовими успіху навчально-виховного процесу слабозорих учнів в інклюзивному класіє:
- високий професіоналізм вчителів та вихователів;
- використання спеціальних програм навчання слабозорих учнів;
- використання власного досвіду та вивчення передового досвіду інших закладів;
- тісна співпраця педагогів і медичного персоналу;
- використання сучасної техніки та новітніх технологій.
Методичне забезпечення навчально-виховного процесу:
? Навчання в інклюзивних класах проводиться з урахуванням індивідуальних особливостей дітей із зниженим зором.
? Слабозорі діти користуються зошитами зі спеціальною розліновкою та підручниками зі збільшеним шрифтом.
? Для підготовки до письма придбано спеціальні робочі зошити з графомоторики та офтальмопедії.
? На уроках учителі використовують наочність та роздатковий матеріал збільшеного формату.
? Класні кімнати облаштовано спеціальним обладнанням для релаксації та гімнастики очей.
? В навчально - виховному процесі використовуються спеціальні електронні та оптичні засоби.