Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

    Тиждень початкових класів триває…

    Сьогодні «Математичне шоу» відбулося у кожному класі. Цікаві завдання, ігри, конкурси тішили усіх без вийнятку!

    Далі буде…

     

    Тиждень початкової школи в нашому ліцеї розпочався із Дня рідної мови. Долучилися до проведення всі учні початкових класів. Діти в захваті. Рідна мова колискова наш захист, і наша зброя.

     

     

    # Мій талант - бути щасливою дитиною
    У рамках тижня поінформованості про дітей з ООП дефектологи КЗЗСО «Ліцей № 15 імені Олександра Співачука» Наталія Веляник і Катерина Кривошей провели виховний захід «Особливий погляд». Третьокласники не тільки дізналися про умови, створені у ліцеї для навчання дітей з порушеннями зору, але й самі спробували відчути, як по-особливому сприймає світ незряча людина. Впродовж заняття діти познайомились зі шрифтом Брайля, сучасними пристосуваннями для читання, письма та відтворення інформації, з побутовими приладами та настольними іграми для незрячих людей.
    Учні прийшли до висновку, що люди з порушеннями зору можуть вести повноцінне життя, бути корисними членами суспільства. А наше толерантне ставлення, допомога і розуміння цьому сприятимуть.
      


     

    Діти та вчителі Ліцею №15 імені Олександра Співачука ХМР запрошують першокласників у свою дружню родину

    Дивитись відео тут

RSS
Ліцей №15 » Інклюзивна освіта
  • Оціни:

Знайомтесь!!!

Наші корекційні педагоги

Переглядів: 1 000
  • Оціни:
# Мій талант - бути щасливою дитиною
У рамках тижня поінформованості про дітей з ООП дефектологи КЗЗСО «Ліцей № 15 імені Олександра Співачука» Наталія Веляник і Катерина Кривошей провели виховний захід «Особливий погляд». Третьокласники не тільки дізналися про умови, створені у ліцеї для навчання дітей з порушеннями зору, але й самі спробували відчути, як по-особливому сприймає світ незряча людина. Впродовж заняття діти познайомились зі шрифтом Брайля, сучасними пристосуваннями для читання, письма та відтворення інформації, з побутовими приладами та настольними іграми для незрячих людей.
Учні прийшли до висновку, що люди з порушеннями зору можуть вести повноцінне життя, бути корисними членами суспільства. А наше толерантне ставлення, допомога і розуміння цьому сприятимуть.
  


 
Переглядів: 259
  • Оціни:

Корекційні педагоги ліцею долучилися до двотижневого проєкту " Тарілочка здорового харчування".Вчитель-дефектолог Веляник Наталія Сергіївна провела корекційно-розвткове заняття з соціально-побутового орієнтування "Каша - їжа наша" та  "Де росте борщ?"

 

Переглядів: 88
  • Оціни:


Все пізнається у порівнянні. Виховуючи своїх дітей, ми, звісно, порівнюємо їх з ровесниками, зі старшими чи молодшими братами і сестрами, з собою в їх віці. І часто не задоволені їх успіхами. «Я в 6 років вже читала книги!», «Твій старший брат сам ремонтував свої іграшки», «Он Петрик не боїться з'їхати з гірки»… Ми самі не помічаємо, скільки прикрості завдаємо і собі, і дитині такими порівняннями. Зараз світ стає не тільки більш толерантним до людей з особливими потребами. Люди починають все більше розуміти, що всі люди різні, мають різні хисти, схильності та риси характеру.

Доктор Говард Ерл Ґарднер — американський педагог, професор когнітивної психології та педагогіки, розробив теорію множинного інтелекту, стверджуючи, що люди мають різні типи розумових здібностей. Згідно вченому існує 9 видів інтелекту:

  1. Лінгвістичний інтелект

Лінгвістичний інтелект відображає здатність читати, писати, розповідати історії і вивчати мови, граматику і синтаксис.

  1. Логіко-математичний інтелект

Ці люди відчувають себе, як риба у воді, маючи справу з цифрами, логікою, міркуваннями й абстракціями.

  1. Музичний інтелект

Ті, у кого сильній музичний інтелект, сприйнятливі до звуків, тональностей, ритмів, вони легко запам’ятовують і відтворюють мелодію і ритм.

  1. Просторовий інтелект

Люди з розвиненим просторовим інтелектом легко уявляють і розуміють візуально-просторовий світ. Вони добре орієнтуються, відчувають напрямок, мають хорошу зорово-моторну координацію і зорову пам’ять.

  1. Тілесно-кінестетичний інтелект

 У людей з тілесно-кинестетичним інтелектом добре розвинена моторика. До них відносяться люди таких професій як спортсмени, будівельники, актори, хірурги та інші.

  1. Міжособистісний інтелект

Носії міжособистісного інтелекту вміють добре організовувати людей, розуміють настрій і мотивацію інших. Вони ефективно спілкуються і керують, вміють викликати довіру, слухати співбесідника, знаходять підхід до кожного.

  1. Внутрішньо-особистісний інтелект

Це здатність усвідомлювати свої емоції, цілі і мотиви, вона властива письменникам, філософам, психологам та теологами.

  1. Натуралістичний інтелект

Люди з натуралістичним інтелектом сприйнятливі до природи і можуть легко впізнавати і класифікувати різні види рослин і тварин.

  1. Екзистенційний інтелект

Духовний або екзистенціальний інтелект охоплює всі функції мозку. Люди з такими здібностями цікавлять «вічні» питання, питання життя і смерті і те, що лежить за межами суб'єктивної точки зору.

 

Отже, слід лише уважно придивитись до своєї дитини, і ви обов’язково побачите, що вона є талановитою особистістю. Звісно, ми хочемо, щоб нашим синам і дочкам все вдавалося, і є способи розвитку кожного виду інтелекту. Але все одно – кожному своє. Не розуміє математики, проте має мільйон друзів. Не може залізти на драбинку, проте вигадує казки. Погано читає, проте знає все про тваринок і обожнює доглядати за рослинами… Чарівне слово ПРОТЕ. Як не слід вимагати від риби співу, а від солов’я плавання, так не слід вимагати від дитини успіхів у не властивій їй галузі. На світі для кожного є місце і справа для душі.

                                                                                                                                                      Веляник Н.С.

                                                                                                                        (Використано матеріал з InfoNIAC)

Переглядів: 91
  • Оціни:

До Тижня поінформованості про осіб з особливими потребами 10.10.2024  у 6-Б класі відбулася година спілкування "Видатні люди з особливими потребами"

Учні під час заходу ознайомилися з історіями про видатних людей з особливими потребами, які досягли успіху у сфері своєї діяльності, незважаючи ні на що. Приклад цих людей показує, що потрібно завжди йти до своєї мети, долати життєві труднощі і бути сильними духом.

  

Доброта-найбільша цінність нашого життя, що коштує так дешево, але цінується так дорого. Її не можна купити, вона по краплиночці виховується змалку.

Милосердя - щиросердність, співчуття, любов на ділі, здатність відгукнутись на чужий біль.

Діти  8- В класу пробували пересуватись з допомогою білої тростини, сприймати навчальний матеріал на слух.

 

Всі ми різні, але всі ми рівні та кожен із нас особливий, неповторний, унікальний.

Жодне суспільство не є однорідним, адже складається з різних людей. Його якість залежить від здатності співіснувати: сприймати та визнавати цінність кожної особистості. Тому метою занять було виховання поваги, толерантності, людяності та усвідомлення власної індивідуальності.

 

У 2-Б класі відбулася виховна година "На доброму серці тримається світ".

Метою виховної години було ознайомлення дітей з проблемами людей з особливими потребами, виховання в дітей співчуття та доброти, навичок тактовного ставлення до людей з особливими потребами.

 

3-В клас сьогодні ознайомився з неймовірними розповідями про видатних осіб з особливими потребами, які досягли успіху у сфері своєї діяльності, незважаючи ні на що. Приклад цих людей показує, що потрібно завжди йти до своєї мети, долати життєві труднощі і бути сильними духом. Всі разом створили плакат про те, що ми можемо зробити для дітей з особливими освітніми потребами,  щоб стати ближчими до них.

 


 


 

Переглядів: 274
  • Оціни:

В рамках тижня поінформованості в нашому ліцеї проведено  виховні заходи, корекційно-розвиткові заняття та інші навчальні заняття для ознайомлення здобувачів освіти з людьми з особливими потребами.

Учні багато нового дізналися про  людей з ОП, про дітей з ООП, про сприяння розвитку емпатії та уваги до людей з проблемами здоров'я, про  мотивацію учнів надавати підтримку дітям з  особливими освітніми потребами.

 

Повірити у свої крила - це знайти у собі бажання довіряти, допомагати, підтримувати, співчувати. Учні 1-Б класу навчилися ділитися пірʼїнками добра, тепла своїх сердечок, співчуття, любові та взаємної допомоги

 Багато відомих в історії особистостей мали проблеми зі здоров’ям, але про їхні досягнення знає кожна людина в світі і це не завадило їм стати дійсно ВЕЛИКИМИ. Багато цікавих фактів дізнались сьогодні діти 6-В класу про видатних людей з особливими потребами. Також цікавим було знайомство зі шрифтом Брайля, друкарською машинкою та книгами, написаними шрифтом Брайля.

 "Зрозуміти іншого"-тема виховної години, проведеної в 10-В класі, під час якої учні ознайомилися з відомими людьми, які мали особливі освітні потреби. Також було цікавим спілкування з Бучиною Ольгою, яка давала відповіді на запитання однокласників. Учні ознайомилися з шрифтом Брайля, намагалися читати й друкувати на приладі для письма, пересуватися з допомогою тростини.

 На незвичайному корекційному занятті першокласники побували у лісі, перевтілились у пухнастих звірят і довели, що дружити можна, навіть якщо у твого друга колюча шубка.

 Гра-найближчий і доступний вид діяльності дітей.В грі дитина наслідує мовлення старших,їх поведінку,взаємостосунки.Саме тому,логопедичні заняття ми перетворюємо  на жвавий і стимулюючий навчальний простір.

 


Переглядів: 257
  • Оціни:

Поради для батьків майбутніх першокласників

 

  

 

Переглядів: 519
  • Оціни:

Дефектологи Ліцею №15 Наталія Веляник і Катерина Кривошей відзначили Всесвітній день книги цікавим заходом. «Дивовижна книга» охоче відкрила свої таємниці молодшим школярам. Діти дізнались про те, як народжується книга, про рекордсменів у світі книг, виготовили кольорових читайликів і навіть отримали маленькі… дуже маленькі подарунки - мікрокнижечки.

Переглядів: 390
  • Оціни:
Сьогодні у нас цікава та весела атмосфера.
Діти навчались, грались та отримували подарунки

 
Переглядів: 333
  • Оціни:

Сумарний ефект більше простої суми. Наша команда довела це. Адже, працюючи у команді, досягаємо кращого результату. Сьогодні в ліцеї провели семінар-квест «1+1>2». Ділилися досвідом командної роботи з педагогами міста, які працюють з дітьми з ООП.

Переглядів: 429
  • Оціни:

Лікувальна фізкультура є засобом відновлювальної і компенсаторної терапії для дітей з ООП. Вона сприяє відновленню фізіологічних функцій, уражених хворобливими процесами.

Обладнання кабінету лікувальної фізкультури в ліцеї:

  • бігова доріжка
  • бруси реабілітаційні
  • настінні гімнастичні снаряди, лавки
  • диски гімнастичні "Здоров'я", що крутяться
  • гімнастичні еспандери, гантелі, обручі
  • механічний масажер "Арман"
  • кулькові масажери для стоп ніг
  • набір сенсорних м’ячів
  • орбітрек
  • велотренажер
Переглядів: 986
  • Оціни:

В ресурсній кімнаті №3 з дітьми працюють соціальний педагог та корекційний психолог.

Переглядів: 358