План роботи шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів 2019-2020 н.р. |
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ Засідання 1
ми вкрадемо в дитини завтра.
Голова МО Симчук В. П. Заступник директора з НВР Кривошей Н. В. Заступник директора з НВР Кривошей Н. В.
Заступник директора з НВР Кривошей Н. В. Заступник директора з НВР Кривошей Н. В.
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
Засідання 2
то інновації – нова валюта. Бойко К. С.
Симчук В. П.
Балашова В. П. - сторітелінг; Смачна Павлюк К. Г. Трач Л. П. Яворина Т. В.
Вчителі 3-х класів
5. Роль асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання Асистент вчителя Ткачук К. І. 6. Особливості індивідуального підходу до дітей з недорозвиненим фонематичним слухом Вчитель-логопед Кримська О. І.
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
Засідання 3
Томашевська Г. М.
Соціальний педагог Вегера А. А.
3. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики Багрій Н. І.
Лук’янчук Н. Ю.
Галузинська І. О.
Дунець О. М.
Козяр-Бакіна Н. О
Красовська В. М.
Філіпчук Ж. І.
Засідання 4
Лук’янчук Н. Ю.
Багрій Н.І.
Галузинська І. О.
Лопатюк О. В.
Дунець О. М. Томашевська Г. М.
Вихователь ГПД Сернецька З. М. Всі члени МО Голова МО Симчук В. П.
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
Засідання 5
в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш
Практичний психолог Царенко А. Й. |
Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою з урахуванням організації навчально- виховного процесу, особливостей складу учнів початкових класів:
«Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів шляхом використання системи особистісно-орієнтованого навчання з метою всебічного розвитку учнів та формування їх базових компетенцій»
Засідання I
Серпень
Форма проведення: Методичний консульпункт
Проблемна мета: Особливості організації навчально-виховного процесу
Мета. Вивчити основні нормативні документи , що регламентують функціонування початкової школи. Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2017-2018 навчальний рік та затвердити план роботи на 2017-2018 навчальний рік. Проаналізувати навчальні програми, календарне планування
№ з\п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Особливості організації навчально – виховного процесу в початкових класах у 2018 – 2019 навчальному році |
Кривошей Н. В. Заступник директора з навч.-вих. роботи поч. кл. |
2. |
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2017 – 2018 навчальний рік. |
Симчук В. П. Керівник МО |
3. |
Обговорення та затвердження плану роботи шкільного методичного об’єднання на 2018 – 2019 н. р. |
Симчук В. П. Керівник МО |
4. |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально – виховного процесу, ведення класної документації, організації у 1-х класах Нової Української Школи |
Кривошей Н. В. Заступник директора з навч.-вих. роботи поч. кл |
5. |
Про організацію інклюзивного навчання в початковій школі |
Усі члени МО |
6. |
Затвердження календарного планування вчителів початкових класів на 2018-2019 н. р. |
Усі члени МО |
7. |
Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем |
Усі члени МО |
8. |
Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу |
Усі члени МО |
9. |
Про варіативну складову навчального плану для 1-4 класів |
Усі члени МО |
10. |
Рекомендації до проведення Першого уроку-2016. |
Усі члени МО |
11. |
|
|
Практична робота.
- Створити папку, яка міститиме інструктивно –нормативні документи, методичні рекомендації МОН України та департаменту освіти щодо організації навально–виховного процесу в початковій школі у 2018–2019 навчальному році.
- Опрацювати літературу щодо проведення інтегрованих уроків в початковій школі.
Засідання II
Жовтень - Листопад
Форма роботи: За круглим столом
Тема: Результативний урок: завдання, форми, методи, прийоми роботи. Розвиток мислення молодших школярів.
Адаптація першокласників до шкільного колективу
Мета: Активізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Створити умови для успішної адаптації першокласників до шкільного колективу; удосконалювати знання про творчий підхід щодо розвитку мислення молодших школярів. Спланувати роботу вчителів для проведення тижня початкової ланки.
№ з\п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Обговорення нового базового Закону «Про освіту» |
Кривошей Н. В. Заст. директора з навч.-вих. роботи |
2. |
Нова Українська школа. Аналіз ключових компетентностей для життя. |
Кривошей Н. В. Заст. директора з навч.-вих. роботи |
3.
|
Розвиток мислення молодших школярів як необхідна вимога сьогодення. |
Багрій Н.І. вчитель 4 Б класу |
3.1 Уроки розвитку критичного мислення в початкових класах. |
Лук’янчук Н. Ю вчитель 4 В класу |
|
3.2.Шляхи розвитку в учнів креативного мислення. |
Трач Л. П. вчитель 2 Б класу |
|
3.3.Завдання для розвитку логічного мислення молодших школярів. |
Бойко К. С. вчитель 2 А класу |
|
3.4. Розвиток образного мислення учнів на уроках в початкових класах.
|
Балашова В. П. вчитель 2 В класу |
|
4. |
Розвиток мислення молодших школярів під час самопідготовки на Групі продовженого дня |
Ткачук К. І. Вихователь ГПД |
5. |
Про участь учнів 3- 4 класів у Міжнародному конкурсі знавців української мови імені П. Яцика. |
Учителі 3-4 кл. |
6. |
«Адаптація першокласників до шкільного колективу». Результати моніторингу |
Красовська В. М. Філіпчук Ж. І. Яворина Т. В. |
6. |
Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів». Розробка методичних рекомендацій «Психологічні поради. Як зробити урок ефективним».
|
Усі члени МО |
7. |
Презентація конспектів інтегрованих уроків з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
|
Усі члени МО |
Завдання членам методоб'єднання:
- взаємовідвідувати уроки колег з метою обміну досвідом;
- вивчати досвід роботи вчителів школи по вихованню підростаючого покоління;
- підготуватися до дискусії на тему: «Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра».
Засідання III
Січень
Форма роботи: Методичні посиденьки
Тема. Нова українська школа: стратегії розвитку. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя
Мета. Обговорити деталі Концепції « Нової української школи». Розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в навчально – виховному процесі. Представити наочний матеріал, хвилинки відпочинку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення
№ з\п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Обговорення Концепції « Нової української школи.» |
Філіпчук Ж. І. Вчитель 1В кл. |
2. |
«Ранкові зустрічі» як спосіб соціалізації учнів.
|
Яворина Т. В. вчитель 1 А класу |
3. |
Проведення інтегрованих уроків в початкових класах |
Красовська В. М. вчитель 1 Б класу |
4. |
Форми і методи соціалізації першокласників в умовах Групи продовженого дня |
Смачна Павлюк К. Г. вихователь ГПД |
5. |
Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках |
Симчук В. П. вчитель 3 Б класу |
6. |
«Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра та попередження втоми». |
Дунець О. М. Вчитель 2 В класу |
7. |
Тренінг для педагогів «Професійна мобільність педагога або чому треба вчитися і змінюватися все життя?» |
Царенко А. Й. Практичний психолог |
8. |
Знайомство з новинками методичної літератури. |
Гуменна О. І. Бібліотекар |
Завдання членам методоб’єднання:
- вивчати досвід роботи вчителів інклюзивних класів
- опрацювати літературу щодо формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів.
Засідання IV
Березень
Форма роботи: обмін досвідом
Тема. Інклюзивна освіта в початковій школі. Формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів.
Мета. Розширити знання педагогів про роль інклюзивної освіти в початковій школі, про формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів; вивчати особливості мовленнєвих порушень учнів
№ з\п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Інклюзивна освіта в початковій школі: разом крок за кроком. Рекомендації з досвіду роботи |
Лопатюк О. В. вчитель 4 Г класу |
2. |
Гуманізація освітнього простору в початковій школі. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами |
Галузинська І. О. вчитель 3 А класу |
3. |
Формування читацької компетентності молодших школярів. Складання «Кластеру»
|
Симчук В. П. вчитель 3 Б класу |
4. |
Застосування методики «Сторітелінг» на уроках української мови. |
Лук’янчук Н. Ю. читель 4 В класу |
5. |
Вивлення та розпізнавання дислексії у молодших школярів |
Кримська О. І. вчитель-логопед |
6. |
Психологія пледагогічного спілкування. Як допомогти дитині у навчанні |
Вегера А.А. Соціальний педагог |
7. |
Обмін педагогічними знахідками з досвіду роботи «Я роблю це так….» |
Усі члени МО |
8. |
Творчі звіти вчителів, які атестуються |
Вчителі, що атестуються |
Завдання членам методоб’єднання:
- підготувати зразки підсумкових контрольних робіт на оперативну нараду;
- опрацювати методичну літературу на тему «Диференціація на сучасному уроці».
- Керівнику МО підготувати проект плану роботи МО на 2019-2020 н.р.
Зібрати всю нормативно-правову базу по вивчених матеріалах і підготуватись до виступу на наступному засіданні.
Засідання V
Травень
Форма роботи: Методичний марафон
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів за 2018 – 2019 навчальний рік та складання перспективного
плану на наступний рік.
Мета. Підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів
початкових класів за 2018 – 2019 навчальний рік, заслухати звіти
вчителів про підсумки роботи над проблемною темою,
скласти перспективний план роботи МО на наступний навчальний рік
№ з\п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2018 – 2019 навчальний рік
|
Симчук В. П. Керівник МО |
2. |
Підсумки роботи над проблемною темою |
Усі члени МО |
3. |
Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018 – 2019 н. рік
|
Усі члени МО |
4. |
Звіти членів МО по темах самоосвіти |
Усі члени МО |
5. |
Аналіз стану навчальних досягнень учнів 4-х класів. Моніторинг освітньої діяльності
|
Вчителі 4-х класів |
6. |
Аналіз результатів анкетування учнів 4-А класу щодо готовності до навчання у середній ланці
|
Царенко А.Й. Практичний психолог |
Завдання членам МО:
- Поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом,
- працювати під лозунгом «Кабінет – творча лабораторія вчителя»