Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

RSS
Ліцей №15 » Безпечна школа
  • Оціни:

Формування навичок безпечного використання Інтернету та взаємодії з інформаційно-комунікаційним середовищем

Переглянути
Переглядів: 22
  • Оціни:

Старший інспектор сектору ювенальної превенції відділу превенції Хмельницького районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області
лейтенант поліції 


Рябчук Олександр Васильович
0960875926

Переглядів: 45
  • Оціни:
  1. Організаційно-інформаційна робота

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

1

Оновлення нормативно-правових документів щодо протидії унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)

Вересень 2025

Адміністрація закладу

2

Розроблення пам’яток для учнів, вчителів, батьків щодо запобігання унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)

Вересень

Практичний психолог, класні керівники

3

Оформлення інформаційного стенду «Зупинимо унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) разом»

Протягом року

ЗДВР, соціальний педагог

4

Розміщення інформації про унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) на сайті школи

Протягом року

Відповідальний за сайт

 

  1. Виховна робота з учнями

Форма і тема заходу

Дата

Клас

Відповідальний

1.     

Бесіда «Добрі слова лікують»

Вересень

1–2

Класні керівники

2.     

Ігрова вправа «Мій настрій – мій вибір»

Вересень

3–4

Класні керівники

3.     

Інтерактивне заняття з відео «Що таке унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) і як його розпізнати»

Вересень

5–6

Практичний психолог

4.     

Тренінг-дискусія «Конфлікт і унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг): у чому різниця?»

Вересень

7–8

Практичний психолог

5.     

Гра «Ми – друзі»

Жовтень

1–2

Класні керівники

6.     

Казкотерапія «Що таке доброзичливість?»

Жовтень

3–4

Практичний психолог

7.     

Тренінг «Як протидіяти насильству»

Жовтень

5–6

Практичний психолог

8.     

Інформаційна бесіда «Унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг) у соцмережах: що робити?»

Жовтень

7–8

Соціальний педагог

9.     

Діалог із юристом «Як захистити себе від унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Жовтень

9–11

ЗДВР

10.  

Гра «Я тебе розумію»

Листопад

1–2

Класні керівники

11.  

Тренінг «Емпатія – це важливо»

Листопад

5–6

Практичний психолог

12.  

Обговорення «Толерантність рятує світ»

Листопад

7–8

Класні керівники

13.  

Мозковий штурм «Мова ворожнечі та дискримінація»

Листопад

9–11

Класні керівники

14.  

Практичне заняття «Я маю право на захист»

Грудень

5–6

Практичний психолог

15.  

Створення «карти довіри» «У кого можна попросити допомоги?»

Грудень

7–8

Соціальний педагог

16.  

Аналіз ситуацій «Психологічне насильство – невидима загроза»

Грудень

9–11

Класні керівники

17.  

Конкурс малюнків «Добрі слова в родині»

Січень

1–2

Класні керівники

18.  

Майстерка із виготовлення листівок «Теплі обійми вдома»

Січень

3–4

Класні керівники

19.  

Групове обговорення «Що таке сімейна підтримка?»

Січень

5–6

Практичний психолог

20.  

Інтерактивна вправа «Я маю право сказати “Ні”»

Лютий

3–4

Практичний психолог

21.  

Тренінг «Мої особисті кордони»

Лютий

5–6

Практичний психолог

22.  

Робота в парах «Як поважати межі інших?»

Лютий

7–8

Класні керівники

23.  

Вправа «Конфлікт – це не сварка»

Березень

3–4

Практичний психолог

24.  

Практикум «Я можу вирішити конфлікт»

Березень

5–6

Соцпедагог

25.  

Практичне заняття «Ненасильницьке спілкування – мова сучасної людини»

Березень

9–11

Практичний психолог

26.  

Ігрова бесіда «Усі діти хороші»

Квітень

1–2

Класні керівники

27.  

Розмальовка-гра «Друзі різні – і це добре»

Квітень

3–4

Класні керівники

28.  

Робота в парах «Я та інші: як спілкуватися з повагою»

Квітень

5–6

Практичний психолог

29.  

Плакат «Ми були добрими друзями весь рік»

Травень

1–4

Класні керівники

30.  

Рефлексивна вправа «Що я зробив доброго цього року?»

Травень

5–6

Класні керівники

31.  

Опитування «Я – учасник безпечної школи»

Травень

7–8

Практичний психолог

32.  

Тренінг «Я – частина колективу, вільного від унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Травень

9–11

Практичний психолог

 

  1. Робота з батьками

Захід

Термін виконання

Учасники

Відповідальні

1

Проведення батьківських зборів на тему «Профілактика унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Протягом року

Батьки

Класні керівники

2

Надання психологічних консультацій батькам

За потреби

Батьки

Практичний психолог

3

Поширення інформаційних матеріалів: пам’ятки, буклети.

Протягом року

Батьки

Соціальний педагог

 

  1. Робота з педагогічними працівниками

Захід

Термін виконання

Учасники

Відповідальні

1

Інструктивно-методична нарада «Порядок реагування на випадки унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінг)»

Серпень

Весь педколектив

Адміністрація

2

Педрада «Психологічні аспекти виявлення та профілактики унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгу)»

Протягом року

Педагоги

Психолог

3

Обговорення на методичних об'єднаннях ситуацій із унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгом)

Протягом року

Педагоги

Керівники МО

 

  1. Взаємодія з органами та службами

Захід

Термін виконання

Учасники

Відповідальні

1

Зустрічі з представниками поліції, служби у справах дітей

Протягом року

Учні 7–11 класів

ЗДВР, психолог

2

Спільна робота з Центром надання безоплатної правової допомоги

За запитом

Учні, батьки

Адміністрація

3

Направлення інформації до відповідних служб у разі виявлення випадків унеможливлення жорстокого поводження з дітьми (булінгу)

За потреби

Учні, батьки

Адміністрація

Переглядів: 54
  • Оціни:

🟢Шановні батьки!
‼️Набули поширення випадки втягення дітей у вчиненні терористичних актів, пов'язаних з підпалами транспортних засобів, приміщень територіальних центрів комплектування, обладнання, яке обслуговує об'єкти залізничного сполучення, відділень АТ "Укрпошта".
❗️Виникає занепокоєння те, що понад 70% дітей, залучених до вчинення цих правопорушень не досягли 16-річного віку.

🟢Саме тому адміністрація ліцею підготували  вам низку рекомендацій як убезпечити дітей від протиправних дій.

⚠️Зловмисники можуть використовувати дітей для виконання незаконних завдань, таких як:
✔️ передача інформації про критичну інфраструктуру,  
✔️ підпали чи пошкодження майна,  
✔️ поширення провокаційного контенту. 

💡 Поради для батьків:  
📍 Говоріть з дітьми про реальні випадки правопорушень та їхні наслідки.  
📍 Пояснюйте, як розпізнати підозрілі сайти чи канали в месенджерах.  
📍 Домовляйтеся, що діти завжди звертатимуться до вас, якщо отримають небезпечну пропозицію.  
📍 Розвивайте критичне мислення та навчайте уникати «легких заробітків».  

✅️Важливо будувати довірливі стосунки з дітьми, цікавитися їхнім дозвіллям та спілкуванням, пояснювати, що будь-які протиправні дії – це не гра, а серйозні порушення із реальними наслідками

✅️Батькам слід бути уважними до оточення дитини, заохочувати її до справедливості, чесності та корисних занять.  

👨‍👩‍👧‍👦 Ваш приклад та підтримка – найкращий спосіб захистити дітей від небезпек!

Переглядів: 147
  • Оціни:
Вражень та радощів на секунди, а ось шкоди природі, на тривалий період! Сьогодні поговоримо про феєрверки та інші піротехнічні засоби, якими ми захоплюємось у свята. 🎆
Повномасштабне вторгнення змусило нас переглянути ставлення до них. Але це більше про безпеку в умовах війни, аніж про екологічний аспект. Тож про іншу сторону теж треба подумати.
☝🏻Адже низка таких засобів містять в собі частки металів, сполуки калію, алюмінію та перхлорати, які ЗАВДАЮТЬ НЕПОПРАВНОЇ ШКОДИ природі й людям. Залишки незгорілого палива та барвники з феєрверків забруднюють повітря, а змиваючись дощем, значна їх частина опиняється в озерах, річках та підземних водах. Це змінює клімат і має негативний вплив на наше здоров’я.
🧨Більше того, феєрверки ЗДАТНІ ТРАВМУВАТИ ФІЗИЧНО. В період зимових свят маємо збільшення частоти звернень до медзакладів з серйозними травмами від піротехнічних засобів. Так, за даними Американської комісії з безпеки споживачів 57% травм від феєрверків — опіки. Найбільше страждають руки і пальці (30%), ноги (23%), обличчя (16%).
😱Окрім цього, феєрверки МОЖУТЬ ТРАВМУВАТИ ПСИХОЛОГІЧНО. Наразі, в кожного українця гучний звук, який нагадує вибух може викликати паніку, спровокувати погане самопочуття та виникнення цілого спектра негативних емоцій.
🐾ШКОДИТЬ піротехніка й ТВАРИНАМ. Вони лякаються гучних звуків або ж травмуються.
💰Такі засоби КОШТУЮТЬ ДОРОГО, а їх підривання стає не дуже хорошим прикладом для дітей. Дітвора згодом може спробувати повторити викрутаси дорослих, травмувавшись особисто та завдавши шкоди іншим.
☝🏻Тож, краще отримувати враження та приємні емоції за новорічним столом поряд з рідними, спокійно, затишно й безпечно для вас та довкілля!
 
Переглядів: 151
  • Оціни:
На черговій зустрічі діти навчилися відкривати для себе нові форми та кольори. А також проявляти свої емоції на папері за допомогою вправи "Змішування кольорів"

 
Переглядів: 206
  • Оціни:
Продовжуємо Зцілення та Навчання за допомогою мистецтва. Цього разу ми з дітьми навчилися долати тривожність за допомогою антистрес-іграшки. Дитячому захопленню не було меж.
Катерина Кривошей, Віра Балашова, Save the Children in Ukraine
 
 

 

 
Переглядів: 208
  • Оціни:
Продовжуємо Зцілення та Навчання за допомогою мистецтва. Сьогодні будуємо місто своєї мрії. Діти демонструють власне бачення ідеальної громади, створюють власну модель та презентують її.
Переглядів: 213
  • Оціни:
Наш проект здобув перемогу🏅🏅🏅 в номінації "Поліграфічний контент". Це був неперевершений досвід і високе визнання нашої праці. Пишаємось 10а і командою КБШ Ліцею.
Дякуємо #savethechildren за таку чудову можливість
 

 
Переглядів: 228
  • Оціни:

Покращення матеріальної бази завдяки участі у проекті "Безпечна школа".

Отримані засоби оснащення для укриття та спортивного залу

 

 


Переглядів: 217
  • Оціни:
Переглядів: 210
  • Оціни:

Засідання присвячено Дню захисту дітей

 

 

Переглядів: 136