Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

    Продовжуємо Зцілення та Навчання за допомогою мистецтва. Цього разу ми з дітьми навчилися долати тривожність за допомогою антистрес-іграшки. Дитячому захопленню не було меж.
    Катерина Кривошей, Віра Балашова, Save the Children in Ukraine
     
     

     

     
    Продовжуємо Зцілення та Навчання за допомогою мистецтва. Сьогодні будуємо місто своєї мрії. Діти демонструють власне бачення ідеальної громади, створюють власну модель та презентують її.
    Наш проект здобув перемогу🏅🏅🏅 в номінації "Поліграфічний контент". Це був неперевершений досвід і високе визнання нашої праці. Пишаємось 10а і командою КБШ Ліцею.
    Дякуємо #savethechildren за таку чудову можливість
     

     
    Вчителі ліцею обговорили ряд важливих питань навчально виховного процесу на черговій педагогічній раді✍️ Доповідала заступник директора Галина Войтюк , вона порушила питання розвитку особистості у Новій українській школі шляхом зацікавлення здобувачів освіти процесом навчання і пошуками педагогів ефективних форм та методів викладання шкільних предметів. Колеги обговорили важливу проблему мотивації учнів до здобуття нових знань та поділилися власними напрацюваннями і запропонували шляхи вирішення важливої освітньої проблеми. А на завершення всі присутні мали можливість залишити свої пропозиції під символічним осіннім деревом знань🍁🍂
    Наближаємо Перемогу🇺🇦. З Україною 💙💛
    Сьогодні, 25 жовтня, українці по всьому світові разом написали Радіодиктант національної єдності_2024✍️📖🇺🇦 Цьогоріч найбільший українськомовний флешмоб відбувся вже 25-й раз поспіль.
    Ліцеїсти разом із своїми вчителями підтримали мовну ініціативу🫶 Адже українська мова - це код нашої нації🇺🇦 Знати та вдосконалювати рідну мову це велика праця та місія для кожного українця 🇺🇦
    Бренить - співає наша мова, чарує, тішить і п'янить💙💛


     
RSS
Ліцей №15 » Форми здобуття освіти
  • Оціни:

Освітній процес при ДУ «Хмельницький слідчий ізолятор» організовано відповідно:

  • нормативно-правових документів - Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Положення про інституційну та дуальну форми здобуття загальної середньої освіти, Постанови Кабінету Міністрів України № 526 від 25 червня 2020р., якою затверджено «Порядок організації здобуття повної загальної середньої освіти засудженими до позбавлення волі на певний строк або довічного позбавлення волі, а також неповнолітніми особами, взятими під варту» та інших законодавчих актів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України
  • Договору між ДУ «Хмельницький слідчий ізолятор» та Хмельницьким ліцеєм №15 імені Олександра Співачука про надання освітніх  послуг;
  • навчального плану;
  • розкладу занять;
  • забезпеченості належною кількістю підручників та посібників з предметів, шкільним приладдям;
  • облаштування класу з інтернетом та комп’ютером.

Хмельницький ліцей №15 імені Олександра Співачука забезпечує організацію навчального процесу для засуджених і осіб взятих під варту, які не мають повної загальної середньої освіти, за заочною формою. Крім навчальних занять ведеться і позакласна робота - проводяться заходи до визначних дат, бесіди на морально-етичну, патріотичну, правову тематику.

 

Переглядів: 1 178
  • Оціни:

 В 2021 -2022н.р. Хмельницький ліцей №15 імені Олександра Співачука забезпечує здобуття освіти за заочною формою в 10Г( консультпункт працює при ДУ «Хмельницький слідчий ізолятор»), 11Г та 12Б класах.

Переглядів: 1 202
  • Оціни:

Сімейна (домашня) форма здобуття освіти - це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками для здобуття формальної (дошкільної, повної загальної середньої) та/або неформальної освіти. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів освіти несуть батьки. Оцінювання результатів навчання та присудження освітніх кваліфікацій здійснюються відповідно до законодавства.

 

Переглядів: 1 149
  • Оціни:

 

Педагогічний патронаж - це спосіб організації освітнього процесу педагогічними працівниками, що передбачає забезпечення ними засвоєння освітньої програми здобувачем освіти, який за психофізичним станом або з інших причин, визначених законодавством, зокрема з метою забезпечення доступності здобуття освіти, потребує такої форми.

Переглядів: 888
  • Оціни:

 

Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат) - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.

    Форма здобуття освіти

   Організація освітнього середовища

  Перевірка результатів освіти (компетентностей)

Екстернат

 

Здобувачі освіти навчаються самостійно, використовуючи підручники та інтернет-ресурси. Консультації із розрахунку 15 хв на одного учня з кожного предмету за рік.

 Здобувачі освіти проходять річне оцінювання з усіх предметів інваріантної частини навчального плану згідно складених графіків.

Екстернат організовується для осіб, які:

  1. із поважних причин (стан здоров’я, проживання (перебування) за кордоном (для громадян України), на неконтрольованій території або на території населених пунктів на лінії зіткнення, надзвичайні ситуації природного або техногенного характеру, збройний конфлікт тощо) не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти або не можуть пройти річне оцінювання;
  2. не завершили здобуття загальної середньої освіти в закладі освіти та/або не мають результатів річного оцінювання з окремих навчальних предметів та/або атестації;
  3. є громадянами України, які здобували або здобувають загальну середню освіту за кордоном;
  4. є іноземцями, особами без громадянства, які постійно проживають чи тимчасово перебувають в Україні, у тому числі біженцями, особами, яким надано тимчасовий чи додатковий захист в Україні, та особами, які звернулися із заявою про визнання біженцем або про надання додаткового чи тимчасового захисту, особами, які утримуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства;
  5. прискорено опанували зміст навчальних предметів одного або декількох класів (рівнів повної загальної середньої освіти);
  6. самостійно опанували зміст окремих навчальних предметів;
  7. бажають самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів;
  8. засуджені до довічного позбавлення волі.

Здобуття загальної середньої освіти за екстернатною формою не обмежується віком.

Алгоритм дій щодо зарахування на екстернат та проходження навчального процесу

Навчання екстернів регламентовано ПОЛОЖЕННЯМ про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
1.Заяву про зарахування на екстернат може особисто подати неповнолітня особа, яка виїхала із неконтрольованої території або з населеного пункту на лінії зіткнення в супроводі родичів або будь-яких інших повнолітніх осіб, які не є її законними представниками.

2.Особи, які проживають на неконтрольованій території або території населених пунктів на лінії зіткнення, можуть подати скановану копію заяви будь-якими засобами зв’язку (факсом, електронною поштою тощо).

Особи, зазначені у підпунктах 2, 6 пункту 1 розділу ІІ Положення, зазначають у заяві навчальні предмети, з яких необхідно пройти річне оцінювання та/або атестацію екстерном.

  1. Зарахування особи, яка не має документів (копій документів), що підтверджують наявність попередньо здобутого рівня освіти чи результатів оцінювання та/або атестації, здійснюється після оцінювання її рівня навчальних досягнень. Оцінювання проводить заклад освіти, в якому організовується екстернат на підставі заяви (за формою згідно з додатком 1 до Положення) особи, яка подавала заяву про зарахування (переведення) на екстернат.

Для проведення оцінювання наказом керівника закладу освіти створюється комісія, затверджується її склад (голова та члени комісії), а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів. Протокол оцінювання рівня навчальних досягнень складається за формою згідно з додатком 2 ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти(далі - протокол оцінювання).

  1. Для осіб, зазначених у підпункті 7 пункту 1 ІІ розділу, екстернат організовується в поєднанні з денною або іншою інституційною формою здобуття освіти (без зарахування на екстернат) на підставі особистої заяви одного з батьків чи повнолітнього здобувача освіти за формою згідно з додатком 3 до цього Положення.

Індивідуальний навчальний план у такому разі розробляється на основі освітньої програми закладу освіти.

  1. Оцінювання навчальних досягнень екстернів (крім тих, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти) за відповідний клас (річне оцінювання) або за рівень повної загальної середньої освіти проводиться з усіх предметів інваріантної частини чи базових, вибірково-обов’язкових предметів відповідно до навчального плану освітньої програми, обраної для засвоєння здобувачем освіти.

За результатами оцінювання виставляється річна оцінка з кожного предмета.

Переглядів: 1 632
  • Оціни:

Заочна форма здобуття освіти – це інституційна форма, яка  будується на семестрово-заліковому принципі організації освітнього процесу. Це спосіб організації навчання здобувачів освіти шляхом поєднання очної форми здобуття освіти під час короткочасних сесій і самостійного оволодіння освітньою програмою у проміжку між ними. Основним для неї є проведення лекційно-консультативних занять та індивідуальних консультацій, семінарських занять і заліків, самостійна робота здобувачів освіти.

 В 2020 – 2021 н.р. в ліцеї функціонує 3 класи із заочною формою здобуття освіти  -  11Г, 12Б та 12В. 

    Форма здобуття освіти

   Організація освітнього середовища

  Перевірка результатів освіти (компетентностей)

Заочна форма здобуття освіти – це  поєднання очної форми здобуття  освіти і самостійного оволодіння освітньою програмою .

ІІІ зміна: заняття з 16.05-20.05.

Здобувачі освіти можуть відвідувати уроки –консультації, які відбуваються згідно складеного розкладу, можуть навчатись самостійно, використовуючи підручники, інтернет-ресурси, консультації вчителя.

 За необхідністю, здобувачі освіти звертаються до вчителів за консультаціями. Два рази на рік проводяться залікові тижні.

Навчальні плани заочних класів реалізовуються в режимі 4-денного навчального тижня.

Переглядів: 880
  • Оціни:

Вечірня форма здобуття освіти  відноситься до   інституційної форми здобуття освіти і є  способом організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі. Здобуття освіти за вечірньою формою організовують  незалежно від місця проживання та верхньої межі віку здобувачів освіти.

В 2020-2021 навчальному році в ліцеї функціонує 4 класи  за вечірньою формою здобуття освіти (9Г, 10В, 11В, 12А)

    Форма здобуття освіти

   Організація освітнього середовища

  Перевірка результатів освіти (компетентностей)

Вечірня форма здобуття освіти   - очна форма здобуття освіти

 І зміна: заняття з 8.00 -12.25;

ІІ зміна: заняття з 12.35-17. 00.

Заняття проходять згідно розкладу, в який включено години інваріантної та варіативної складової. Здобуття освіти  може частково проходити за технологіями  дистанційного навчання.

 Компетентності здобувачів освіти  перевіряються протягом освітнього процесу за допомогою проведення контрольних, практичних, лабораторних та інших видів робіт

Навчальні плани вечірніх класів реалізовуються в режимі 5-денного навчального тижня.

 

Переглядів: 973
  • Оціни:

Денна форма здобуття освіти  відноситься до   інституційної форми здобуття освіти і є  способом організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі. Це основна форма здобуття повної загальної середньої освіти відповідного рівня.

 В ліцеї в 2020-2021 навчальному році за денною формою навчаються здобувачі освіти 32 класи. Навчальні плани класів за денною формою  здобуття освіти  реалізовуються в режимі 5-денного навчального тижня.

Переглядів: 1 005