Аліна Анатоліївна Вегера
тисни тут
Для соціального педагога пріоритетними є наступні завдання:
- здійснення соціально – педагогічного патронажу сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, що спрямований на надання соціально – педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів;
- соціальний патронаж сімей, члени яких брали участь в АТО, ООС та членам сім’ї загиблого під час проведення АТО, потерпілим під час військових подій періоду проведення АТО; внутрішньо – переміщеним особам.
- соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами, учнів, які навчаються в інклюзивних класах, розробці алгоритму взаємодії педагогічних працівників як у межах навчального закладу, так і поза його межами щодо забезпечення потреб вихованців та учнів;
- правове виховання учасників навчально – виховного процесу, формування у учнів розуміння необхідності дотримання вимог законів, вироблення навичок правомірної поведінки;
- профілактика насильства в школі та сім ї, підвищення соціально – правової культури учнів, педагогів, батьків. Проведення бесід з батьками з основних виховних функцій родини й питань виконання батьківських обов’язків і відповідальності за неналежне їхнє виконання;
- формування здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок, розширення знань учнів щодо збереження здоров я;
- профілактика девіантної поведінки учнів, сприяння створенню умов, необхідних для повноцінної інтеграції дитини до соціально позитивного середовища.