Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

    На засіданні спільноти вчителів початкової школи ми зупинилися, щоб подивитися на себе збоку — не як на виконавців програм, а як на педагогів, які щодня будують нову українську школу.
    Тема зустрічі — саморефлексія та самооцінювання педагогічної діяльності.
    Ми шукали відповіді на запитання:
    🔹 що є моїм педагогічним «маяком»?
    🔹 у чому я бачу свій професійний ріст?
    🔹 які компетентності НУШ мені вдалося реалізувати найкраще, а над чим ще варто попрацювати?
    Кожен учитель створив власну мапу до професійного «маяка», відзначив свої досягнення, сильні сторони й орієнтири на майбутнє.
    💛 Атмосфера відвертості, підтримки та натхнення нагадала: розвиток починається з чесної розмови з самим собою.

    У ресурсній кімнаті Ліцею №15 імені Олександра Співачука відбулося практичне заняття для студентів спеціальності «Корекція мовлення дітей з ООП».
    Разом із заступником директора Ніною Василівною Кривошей обговорили особливості роботи з дітьми з порушенням зору — від створення довірливої атмосфери до організації ігрової діяльності.
    Тифлопедагог Катерина Олександрівна Кривошей поділилася унікальним досвідом  та показала, як облаштована ресурсна кімната, де діти з порушеннями зору вчаться читати шрифтом Брайля, розвивають творчість і самостійність.
    Студенти отримали безцінний практичний досвід і натхнення працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.
    Щира подяка колегам за професійність і відкритість до співпраці

    Договір про закупівлю продуктів харчування

    додатки до договору

    Формування навичок безпечного використання Інтернету та взаємодії з інформаційно-комунікаційним середовищем

    Переглянути
RSS

соціальний педагог ліцею


Аліна Анатоліївна Вегера   

тисни тут


Для соціального педагога пріоритетними є наступні завдання:


  • здійснення соціально – педагогічного патронажу сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, що спрямований на надання соціально – педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів;
  • соціальний патронаж сімей, члени яких брали участь в АТО, ООС та членам сім’ї загиблого під час проведення АТО,  потерпілим під час військових подій періоду проведення АТО; внутрішньо – переміщеним особам.
  • соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами, учнів, які навчаються в інклюзивних класах, розробці алгоритму взаємодії педагогічних працівників як у межах навчального закладу, так і поза його межами щодо забезпечення потреб вихованців та учнів;
  • правове виховання учасників навчально – виховного процесу, формування у учнів розуміння необхідності дотримання вимог законів, вироблення навичок правомірної поведінки;
  • профілактика насильства в школі та сім ї, підвищення соціально – правової культури учнів, педагогів, батьків. Проведення бесід з батьками з основних виховних функцій родини й питань виконання батьківських обов’язків і відповідальності за неналежне їхнє виконання;
  • формування здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок, розширення знань учнів щодо збереження здоров я;
  • профілактика девіантної поведінки учнів, сприяння створенню умов, необхідних для повноцінної інтеграції дитини до соціально позитивного середовища. 



Для учнів:


У яких випадках звертатися до соціального педагога?
- якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
- якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
- якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
- і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...
 

 
  
Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо: зареєструватися або ввести логін та пароль.