Школа № 15 міста Хмельницького
  • Головна


Календар

Календар свят України. Граматика української мови

Опитування

Ваші бали за три ЗНО?

Останні новини:

    На засіданні спільноти вчителів початкової школи ми зупинилися, щоб подивитися на себе збоку — не як на виконавців програм, а як на педагогів, які щодня будують нову українську школу.
    Тема зустрічі — саморефлексія та самооцінювання педагогічної діяльності.
    Ми шукали відповіді на запитання:
    🔹 що є моїм педагогічним «маяком»?
    🔹 у чому я бачу свій професійний ріст?
    🔹 які компетентності НУШ мені вдалося реалізувати найкраще, а над чим ще варто попрацювати?
    Кожен учитель створив власну мапу до професійного «маяка», відзначив свої досягнення, сильні сторони й орієнтири на майбутнє.
    💛 Атмосфера відвертості, підтримки та натхнення нагадала: розвиток починається з чесної розмови з самим собою.

    У ресурсній кімнаті Ліцею №15 імені Олександра Співачука відбулося практичне заняття для студентів спеціальності «Корекція мовлення дітей з ООП».
    Разом із заступником директора Ніною Василівною Кривошей обговорили особливості роботи з дітьми з порушенням зору — від створення довірливої атмосфери до організації ігрової діяльності.
    Тифлопедагог Катерина Олександрівна Кривошей поділилася унікальним досвідом  та показала, як облаштована ресурсна кімната, де діти з порушеннями зору вчаться читати шрифтом Брайля, розвивають творчість і самостійність.
    Студенти отримали безцінний практичний досвід і натхнення працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.
    Щира подяка колегам за професійність і відкритість до співпраці

    Договір про закупівлю продуктів харчування

    додатки до договору

    Формування навичок безпечного використання Інтернету та взаємодії з інформаційно-комунікаційним середовищем

    Переглянути
RSS
  • Оціни:

План заходів щодо запобігання та протидії булінгу

переглянути план

Переглядів: 416
  • Оціни:

             ПРО ПОКАРАННЯ 


     Пояснюйте дитині, що ви сварите її за конкретний поганий вчинок, а не за те, що вона погана. Дитина не може бути поганою, вона хороша і улюблена завжди, але за різних обставин може здійснювати не зовсім правильні вчинки. Намагайтеся пояснити це малюкові, щоб він не відчував себе безпорадним і "поганим", бо це може призвести до вкрай негативних наслідків в його дорослому житті.
     Карайте заслужено. Покарання завжди має бути справедливим, а не залежати від вашого настрою. Перш ніж карати, подумайте, чи буде ваше покарання ефективним, чи почує вас малюк, чи винесе правильний урок. Якщо дитина загралася на вулиці і не хоче додому, чи потрібно на неї кричати і погрожувати якоюсь забороною? А якщо вона стрибає і бігає, потрібно її карати, тільки тому, що у вас болить голова? Часто мама стримується і контролює свої емоції, але зривається через якусь дрібницю, а дитина отримує сильний стрес і нерозуміння ситуації.
     Ніколи не карайте дитину при сторонніх. Є правило, що дитина повинна отримати покарання відразу після провини, а не "заднім" числом, але ніколи не вичитуйте і не сваріть дитину при сторонніх, особливо при однолітках. Відведіть дитину в сторону і поясніть їй де і чому вона вчинила неправильно і як слід було б зробити. У дітей пам'ять коротка, тому якщо ви будете вичитувати малюка за давню провину, вона навряд чи вас зрозуміє, тому що просто не згадає.
    Завжди тримайте слово. Щоб зберегти свій авторитет у вихованні дитини, завжди виконуйте свої обіцянки, це стосується і покарань. Якщо ви будете тільки погрожувати і "обіцяти", але не виконувати, то дитина і зовсім перестане рахуватися з вашими проханнями і перестане вас слухати. Тому якщо ви пообіцяли день без мультиків або без солодкого, будьте ласкаві виконати.
     Менше заборон. Забороняючи щось дитині, пам'ятайте про "правило дев'ятки" - на одну заборону має припадати 9 дозволів. Якщо життя дитини складається із суцільних заборон, є дуже висока ймовірність, що якісь з них будуть систематично порушуватися. Розставте чіткі межі і скорегуйте заборони, залишивши тільки ті, які несуть загрозу життю дитини або оточуючим. Чітко позначивши рамки, вимагайте від дитини виконання і слухняності, якщо ж вона постійно порушує кордони, тоді ви можете її покарати.

Переглядів: 1 033
  • Оціни:

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ

З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ,

ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ ТА БУЛІНГУ

 

Лист МОН України від 29.01.2019 №1/11-881 "Рекомендації для закладів освіти щодо застосувань норм Закону України щодо протидії булінгу"

 

Лист МОНУ від 29.12.2018 №1/9-790 "Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу"

 

Постанова КМ України в «Про затвердження порядку взаємодії суб`єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі» від 22.08.2018. №658

 

Наказ МОН України від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження Методичних рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами»

 

Лист МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»

 

Закон України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

 

Наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров`я України від 19.08.2014 №564/836/945/577 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення»

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.10.2014 № 1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                

Переглядів: 1 035
  • Оціни:

СтопБУЛІНГ!







Переглядів: 680