Комунальний заклад загальної середньої освіти "Ліцей № 15 імені Олександра
Співачука Хмельницької міської ради"
Н А К А З
Про зарахування дітей
до закладу загальної середньої освіти
Відповідно до частини другої ст. 9 Закону України «Про повну загальну
середню освіту», наказу МОН України від 16.04.2018р. №367 «Про затвердження
Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та
комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» та на
підставі заяв батьків, медичних карток, копій свідоцтва про народження дітей.
НАКАЗУЮ:
1. Зарахувати до складу учнів 1-го класу:
Бугира Назарій Вадимович
Дудка Леонід Андрійович
Кудельський Давід Віталійович
Муляр Валерія Денисівна
Редько Дмитро Юрійович
Павлюк Емілія Вадимівна
Кучмій Олександра Олександрівна
Атаманюк Соломія Володимирівна
Гнап Аріна Володимирівна
Матвєєва Анна Артемівна
Рудий Богдан Дмитрович
Ковбасюк Максим Миколайович
Савицька Віта Віталіївна
Матвійчук Катерина Миколаївна
Рибчинський Орест Олексійович
Жовнір Поліна Артурівна
Стойко Софія Вікторівна
БУТЕНКО НІКІТА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Побережна Єва Сергіївна
Омельченко Єва Богданівна
Чорна Уляна Олегівна
Муравицький Макар Антонович
Рудик Олександра Олександрівна
Кравчук Макар Максимович
Мацідон Альона Олексіївна
Флис В'ячеслав Васильович
Маліновська Єва Олександрівна
Козяр-Бакін Роман Валерійович
Лабога Марк Андрійович
Бортюк Орест
Макарчук Мирослав Максимович
Паламарчук Дмитро Андрійович
Томусяк Діана Єгорівна
Лялюк Злата Ігорівна
Приходько Віра Олександрівна
Якимишен Матвій Віталійович
Греснюк Арсеній Олександрович
Хоптяний Артем Олександрович
Бирка Ілля Олексанрович
Гринчук Аріна Олександрівна
Заворотна Вероніка Сергіївна
Гречаник Софія Вадимівна
Рудківський Матвій Олександрович
Харченко Дарина Олегівна
Ковальчук Мілана Вадимівна
Марценюк Артем Вадимович
Телемонюк Анна Сергіївна
Радецький Ярослав Олексійович
Оліпер Анна Андріївна
Бабінська Христина Русланівна
Матвеєв Денис Михайлович
Воляник Данило Іванович
Урода Максим Сергійович
Панчук Варвара Вікторівна
Войткова Варвара Романівна
Мальцева Кароліна Іллівна
Захарова Аліна Олександрівна
Юськов Михайло Вікторович
Довгань Софія Олександрівна
Мельничук Кіра Михайлівна
Калєєв Максим Іванович
Лупиніна Мілана Олександрівна
Клепай Ельміра Віталіївна
Гоменюк Августіна Павлівна
Білань Марія Андріївна
Фрізен Михайло Антонович
Царик Злата Андріївна
Білан Мирослав Олександрович
Гасимова Ельміра Ровшан
Назарчук Кіріл Миколайович
Микитюк Марк Петрович
Вербицький Максим Дмитрович
Дабриян Ромео-Александер
Ямкова Кароліна Вадимівна
Півоваренко Дмитро Олегович
Валентьєва Алевтина Максімівна
Василенко Артем Денисович
Демчук Валерія Андріївна
2. Відповідальність за організацію виконання наказу покласти на заступника
директора з навчально-виховної роботи Кривошей Н.В.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи Алла КІЯЩУК
Як працювати з дітьми з інвалідністю, щоб не вирізняти їх у колективі? Чи доречно застосовувати однакові методи для класу, де є різні діти? Чому важливо часто звертатися до дитини на ім’я?
Техніка „Я висловлювання” (до класу і до окремого учня)
Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте) …
Техніка надихання (до класу)
Я хочу вас навчити … Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
(… спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.
Техніка схвалення (до класу)
Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.
Техніка спонукання (до класу)
А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.
Комбінація технік надихання-схвалення.
Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.
Комбінація технік надихання спонукання
Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.
Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)
Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.
Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.
Вчитель - це той, хто:
- показує нам кожного дня, що означає вислів «бути відданим своїй справі";
- дає кожному учню завдання, яке сприяє постійному розвитку ;
- знає, що не завжди на запитання є одна правильна відповідь;
- навчає ставити «правильні» запитання
- не перестає думати про шляхи вдосконалення після шкільного дзвінка ;
- постійно запалює іскорки цікавості в очах дітей ;
- упевнений, що завдяки важкій праці можна досягти чого завгодно ;
- може нудну інформацію зробити цікавою.
Саме вчителі надихають нас мріяти, змінюватися, вони вірять у кожного з нас, навіть коли не знайомі особисто. Вони допомагають нам побороти свої страхи та навчають терпимості та толерантності.
Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання Як підтримати учнів з ООП.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ
ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
РЕКОМЕНДАЦІЇ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ
П’ЯТИКЛАСНИКІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-их КЛАСАХ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ
П’ЯТИКЛАСНИКІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1.Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.
2.Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.
3.Учитель не повинен робити з обдарованої дитини «вундеркінда». Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність — зловмисне прилюдне приниження унікальних можливостей і навіть сарказм з боку вчителя — звичайно, недопустимі.
4.Учителеві треба пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо
регламентовані заняття, що повторюються.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО РОБОТИ З УЧНЯМИ,ЯКІ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ГРУПИ РИЗИКУ
ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ
МІЖ ПІДЛІТКОМ І ВЧИТЕЛЕМ В КРИЗОВИЙ ДЛЯ НИХ ЧАС
ВЧИТЕЛЬ І ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ
5 найтиповіших проблем, пов’язаних з дисципліною
— Некеровані розмови на уроках.
— Відсутність шанобливого ставлення до дорослих.
— Нечесність.
— Пасивний опір.
— Зухвала, нахабна, груба поведінка.
Учителі повинні знати закони, які є в основі поведінки учнів
1. Учні обирають певну модель поведінки за певних обставин.
2. Усяка поведінка підпорядкована певній меті — відчувати себе приналежним до шкільного життя.
3. Порушуючи дисципліну, учень може усвідомлювати, поводиться неправильно і що за цим порушенням стоїть одна з чотирьох причин:
— привернення уваги;
— влада;
— помста;
— уникання невдачі.
Типи реакції вчителя на «неприпустиму» поведінку своїх вихованців:
— Невтручання. Вчителі, в кращому випадку, пояснюють учням, що трапилося, розраховуючи, що діти самі поступово навчаться керувати своєю поведінкою.
— Контроль. Основні методи впливу — погрози і шантаж.
— Взаємодія. Вчителі обирають складну роль ненав’язливого лідера, щоразу ставлячи дітей перед необхідністю усвідомленого вибору та відповідальності. Вони залучають дітей до процесу встановлення правил, програму дисципліни будують на підвищенні самоповаги учнів за допомогою стратегії підтримки.
Сучасні вчителі, які хочуть працювати у сучасних школах,
повинні мати сучасні компетенції. Адже з розвитком сучасних технологій
змінюються особливості поведінки нових поколінь,
натомість вчителі повинні вміти адаптувати свій стиль навчання.
Як ви ставитесь до роботи, яку треба брати додому і робити щодня допізна, а ще й у вихідні та у відпустці? І ні, не лише в період дедлайнів і не тому, що ви працюєте віддалено або через те, що робота – ваша любов і пристрасть. Йдеться про щодня й понаднормово – за рахунок сну, відпочинку, спілкування з родиною, розваг, спорту, сніданку та вечері…
Працюючи дистанційно ми втрачаємо баланс між роботою та особистим життям. Зникають рамки робочого дня, вечір із родиною перетворюється у вечір з ноутбуком і новим завданням. Так непомітно ми виснажуємося і вже не в змозі контролювати свій емоційний стан. Це шкодить в першу чергу нам і нашому оточенню: дітям, нашій половинці. Тому, щоб уникнути «емоційного вигорання», працюючи вдома, слід дотримуватися певних правил розпорядку та організації.
Візьміть собі за правило заводити будильник для того щоб контролювати час, не пересиджувати за роботою біля комп’ютера. Дозвольте собі працювати за таймером від «сигналу» до «сигналу». За дзвінком вимикайте все та ідіть відпочивати.
Обов’язково робіть повноцінні обідні перерви. Не забирайте в себе можливість відпочити, переключитися з робочих завдань на турботу про себе і близьких. Тим більше, що шкідливо одночасно їсти і займатися розумовою діяльністю.
Проговорюйте спірні питання, які вас хвилюють по телефону з колегами, так ви уникнете непорозумінь і негативу, які можуть виникнути в ході роботи.
Обов’язково складайте список завдань на день і дотримуйтеся його. Якщо ви виконуєте якесь велике завдання, діліть його на кілька днів. По мірі виконання ставте позначки і ви будете бачити свій прогрес.
Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам’ятайте: думати про себе – ваш головний обов’язок.
Хваліть себе самого тричі на день: вранці, вдень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання:”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація поважає, а як я сам себе люблю, цього і не висловити”.
Плануючи робочий день, обов’язково виділяйте час для емоційного відпочинку. Так, обідню перерву можна із користю для здоров’я провести під музичний супровід, перегляд сімейного фото.
Варто впорядкувати власні думки та бажання. Не слід хапатися за все й одразу в гонитві за примарним результатом або похвалою керівника.
Відомо, що саме фізична активність додає сил та енергії, покращує сон. На рівні психіки, фізичні вправи вдосконалюють здатність до планування та прийняття рішень, покращують настрій, знижують рівень тривоги та стресу, підвищують самооцінку. На біохімічному рівні, фізична активність стає природним джерелом для хімічних речовин мозку. Таким чином у мозку збільшується рівень серотоніну, ендорфінів тощо. Між станом тіла й розумом є тісний зв’язок: неправильне харчування, зловживання спиртними напоями, тютюном посилюють прояви синдрому вигоряння. Ні за яких обставин не можна нехтувати повноцінним сном, адже тільки в цей час мозок відпочиває та накопичує енергію на наступний день.
— Любіть себе.
— Будьте уважні до себе: це допоможе своєчасно помітити перші симптоми втоми.
— З'ясуйте, що саме вас тривожить та зачіпає за живе.
— Припиніть шукати в роботі щастя або порятунку.
— Знаходьте час не тільки на робоче, а і на приватне життя.
— Припиніть жити життям інших. Живіть своїм власним. Не замість людей, а разом з ними.
— Якщо вам дуже хочеться комусь допомогти або зробити за нього роботу, запитайте себе: чи так це йому потрібно? Може, він впорається сам?
— Сплануйте свій день.
— Робіть «тайм-аути». Для забезпечення психічного та фізичного благополуччя дуже важливо відпочивати від роботи та інших навантажень.
— Навчіться керувати своїми емоціями.
— Відмовтеся від думки, що у вас щось не вийде. Якщо ви думаєте так, то це може стати істиною, оскільки ви самі переконаєте в цьому інших.
— Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться.
— Робіть фізичні вправи не менше 30 хвилин на день.
— Вмійте сказати “НІ”.
— Вживайте вітамін Е.